به گزارش روزگار پرس از ری ‘ صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز حاجیه خانم رقیه شاه حسینی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع با زیربنای ۱۲۲۹ متر مربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی در شهر حسن آباد فشافویه با حضور رضا مرادصحرایی وزیر آموزش و پرورش ، بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، خانواده معظم شهدا ، خیرین و مسئولین محلی فشافویه برگزار شد .

وزیر آموزش و پرورش در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز شاه حسینی در فشافویه گفت : مدرسه هر کشور بعنوان مزرعه آن کشور هست که اگر تربیت نسل آینده به نحو مطلوبی صورت پذیرد قطعا جامعه در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار میگیرد.

صحرایی اعلام کرد : در سه سالی که از خدمت دولت مردمی سیزدهم‌ میگذرد تعداد هفت هزار مدرسه در کشور احداث شده که بیانگر آینده نگری دولت برای موضوعات آموزشی و پرورشی است.

وزیر آموزش و پروش همچنین با تاکید بر نقش برجسته مردم و بویژه خیرین در ایجاد زیرساخت های آموزشی کشور ؛ این امر را نمونه بارز تحقق مشارکت مردم در امور کشور است.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد یکی از پنج بخش تابعه شهرستان ری میباشد که با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر دارای تعداد ۵۲ باب مدرسه ، ۱۴۲۰۰ دانش آموز و ۶۸۰ معلم در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.م.قنبری