روزگار پرس / معاون استانداری اردبیل در جلسه کارگروه استانی بند الف تبصره ۱۸ که مدیران بانک های عامل و مدیران کل دستگاههای اقتصادی استان نیز حضور داشتند، با بیان اینکه گسترش بخش تعاون از محورهای برنامه ریزی توسعه اقتصادی استان است، افزود: بانک توسعه تعاون بعنوان بانک تخصصی تعاون گران اهتمام ویژه ای برای پیگیری و تخصیص اعتبارات این بخش دارد.
یاسر عبداللهی عابد دستگاههای عضو کارگروه های اقتصادی را مکلف کرد، در معرفی طرح های تعاونی به بانک های عامل، بانک توسعه تعاون اولویت اصلی برای معرفی و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی قرار گیرد.

معاون امور اقتصادی استاندار از اراده استوار بانک توسعه تعاون استان در جذب حداکثری اعتبارات بخش تعاون قدردانی کرد.

او همچنین در هفدهمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال که معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی ره کشور نیز حضور داشت، عملکرد بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد امام ره و بهزیستی را ستود و گفت: بانک توسعه تعاون رتبه اول پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در بین بانک های استان را به خود اختصاص داده است.

در این جلسه عادل کریمی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان نیز با بیان اینکه بانک توسعه تعاون بر اساس سیاست ها و راهبردهای ابلاغی، ۷۰ درصد تسهیلات خود را به بخش تعاون اختصاص داده است و تعاونی هایی که از مشتریان فعال این بانک هستند، در اولویت پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بانکی برخوردار اند.