مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در نشست باخبرنگاران با اشاره به تعداد ویزیت انجام شده در مراکر درمانی توضیح داد: در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیون ویزیت سرپایی و ۸۰ هزار بستری و ۵۰ هزار عمل جراحی انجام شده است که نسبت به سال ۱۴۰۱، حدود ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره باینکه تامین اجتماعی بزرگترین خریدار خرید خدمت در کشور است، بیان داشت: در سال گذشته میزان خرید خدمتی حوزه درمان ۳۰۰ هزار پرونده بستری و ۳۲ میلیون پرونده سرپایی با مجموع ۶ هزار همت بوده است.
مدیرت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در ارتباط با بیمه شدگان استان نیز گفت: بیش از ۶۹ درصد در استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که باتوجه به جمعیت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان دارای رتبه اول بیمه‌شدگان در کشور می باشد.

وی افزود: بر اساس شاخص تعداد بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی و امکاناتی که به اصفهان داده شده اصفهان در رده پانزدهم است، در حالی که دست‌کم استان به پنج بیمارستان و ۲۰ درمانگاه جدید نیاز دارد.
محمد رجالی
بیان داشت:بخش جراحی قلب بیمارستان شریعتی اصفهان در سال ۱۴۰۱ راه‌انداری شد که تاکنون ۴۰۰ مورد جراحی قلب در این بیمارستان رایگان انجام شده است.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در خصوص ساخت بیمارستان جدید در اصفهان توضیح داد: ساخت و تجهیز بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی در شهرک شهید کشوری به اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان نیاز دارد که با مجوز و اعتبار آن موافقت شده است که این بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی ۵۰ درصد به ظرفیت بستری ما اضافه خواهد کرد.