ابوذر اسفندیاری پور:
مجموعه مدیریت شهری علی آبادکتول آمادگی همکاری گسترده در فعالیت های فرهنگی و آموزشی مختلف با اداره آموزش و پرورش شهرستان را دارد
.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر علی آبادکتول،صبح امروز اعضای شورای شهر و شهردار به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم با مدیر آ.پ شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.
.
در این دیدار ابوذر اسفندیاری پور شهردار علی آبادکتول ضمن تاکید بر نقش موثر آموزش پرورش و معلمی و فرهنگیان در امر فرهنگ سازی ،گفت:
مجموعه مدیریت شهری علی آبادکتول آمادگی کامل برای همکاری های گسترده با اداره آ.پ شهرستان در زمینه های مختلف فرهنگی و آموزشی به‌خصوص فرهنگ سازی حقوق و ‌تکالیف شهروندی را دارد.
.
وی با تقدیر از مقام معلمین و فرهنگیان افزود: تعامل موثری از گذشته بین شهرداری و آ.پ وجود داشته است، و ما مشتاقیم این همکاری ها در سطح گسترده تری دنبال شود.
.
سید عبداله سید کتولی مدیر آ.پ علی آبادکتول نیز در این دیدار ضمن تقدیر و خوش آمد از حضور اعضای شورای شهر و شهردار گفت:
مولد سازی و تجاری سازی برخی املاک آموزش و پرورش در‌دوره گذشته که باعث درآمدزایی برای آموزش و پرورش و استفاده از این در آمد‌‌ در امر فرهنگ و آموزش شد از نمونه های درخشان همکاری مدیریت شهری علی آبادکتول و آ.پ است در دوره مدیریت دکتر اسفندیاری پور به عنوان شهردار است،که ما هم‌ امیدواریم، و هم آمادگی داریم این همکاری های عمیق تر و موثرتر دنبال شود.
.
این دیدار که در‌محل دفتر مدیر آموزش پرورش شهرستان برگزار شد اعضای شورای شهر نیز هر کدام ضمن اشاره به نکات مد نظرشان ، موارد زمینه های همکاری فی مابین را مورد بحث و بررسی قرار دادند.