مشهد پایگاه خبری روزگار -جشنواره تئاتر بسیج درسالجاری توسط انجمن هنرهای نمایشی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با حضور ۱۷ استان برگزار خواهد شد.

طی حکمی از سوی علی‌اصغر رجبی رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، علی روحی به عنوان دبیر این جشنواره در استان منصوب گردید.

انجمن هنرهای نمایشی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با هدف بسط و توسعه هنر فاخر و ارزشمند تئاتر و با عنایت به کشف استعدادهای نوظهور و پرورش نیروهای متعهد و متخصص در عرصه هنرهای نمایشی، و نیز بازتاب و انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای شجره طیبه بسیج بر مبنای تقویت ریشه‌های بنیادین فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی، جشنواره تئاتر بسیج را با رویکردی نو با توجه به انواع مختلف گونه‌های درام با حضور استان‌های خراسان رضوی – خراسان شمالی – خراسان جنوبی – گیلان – مازندران – گلستان – سمنان – سیستان و بلوچستان – کرمان – یزد – اصفهان – فارس – هرمزگان – البرز – قزوین – کهکلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌نماید.

در بخشی از متن این حکم آمده است: ” فرهیخته ارجمند جناب علی روحی، با احترام نظر به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد مسئول امور انجمن‌های هنری – ادبی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، به موجب این حکم جنابعالی به عنوان دبیر جشنواره تئاتر بسیج سال ۱۴۰۲ منصوب می‌شوید. شایسته است با رعایت تقوای الهی و توکل بر عنایت حق تعالی و استمداد از انفاس قدسیه حضرت بقیه‌ا… الاعظم(عج) و بهره‌گیری از روحیه، فرهنگ تفکر بسیجی، در انجام وظایف در چارچوب ضوابط و مقررات سازمانی موفق باشید.”