استاندار قم عنوان کرد: به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام اولویت مدیریت استان در دوره جدید خواهد بود؛ پروژه‌هایی در استان وجود دارد که نتیجه ترک فعل‌ها در دولت‌های قبلی است و این موضوع مردم را آزار می‌دهد، برای حل این مشکل، مدیریت استان از تمام ظرفیتش استفاده خواهد کرد.

سیدمحمد آقامیری، در جلسه شورای اداری و مسکن استان قم که عصر امروز، دوشنبه، ششم شهریور در سالن کرامت با حضور آیت الله سعیدی و وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: از حضور وزیر راه و شهرسازی در استان بسیار خوشحال هستیم و اعتقاد داریم سفر ایشان به قم سفر پر خیر و برکتی خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، استاندار قم افزود: از زحمات آقای شاهچراغی بسیار ممنونیم که طی این ۲ سال اقدامات بسیار مهم و خوبی انجام داده‌ و نامی نیک از خود در استان به یادگار گذاشتند.

استاندار قم عنوان کرد: به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام اولویت مدیریت استان در دوره جدید خواهد بود؛ پروژه‌هایی در استان وجود دارد که نتیجه ترک فعل‌ها در دولت‌های قبلی است و این موضوع مردم را آزار می‌دهد، برای حل این مشکل مدیریت استان از تمام ظرفیتش استفاده خواهد کرد.

وی اشاره کرد: پیشنهاد ما این است ظرف روزهای آینده کمیته ویژه طرح‌های نیمه تمام در استان برای بررسی مشکلات پروژه‌ها تشکیل شود؛ در این کارگروه نسبت به پروژه‌های نیمه تمام تصمیم‌گیری خواهد شد.

استاندار قم تصریح کرد: ما معتقد هستیم در قم تمام تصمیم‌گیری‌هایی که گرفته می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد؛ براین اساس برنامه‌های ما مبتنی بر فرهنگ و ارزش‌های استان خواهد بود.

وی ادامه داد: مجموعه دولت تاکید مهمی در حوزه مسکن دارد؛ بر این اساس کمیته ویژه مسکن از امروز در استانداری قم ایجاد شده و جلسات این کمیته هفته‌ای یک بار تشکیل خواهد شد؛ هدف ما از ایجاد این کمیته این است که استان قم در حوزه ساخت مسکن جزء ۵ استان برتر در ایران باشد.

آقامیری با بیان اینکه مدیران نسبت به حل مشکلات مردم احساس تکلیف داشته باشند، اظهار کرد: اگر می‌گوییم مردم ولی نعمتان ما هستند باید نسبت به پاسخگو بودن در قبال آن‌ها احساس تکلیف کنیم؛ از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهم نسبت به تکریم و انجام امور ارباب رجوع حساسیت داشته باشند، مردم حتی برای یک ساعت نباید گرفتار درهای بسته مدیران باشند.

خبرنگار هاشم هاشم زاده