خط اقتصادی: جشنواره شب یلدا و حراجستون در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن بلندترین شب سال برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، جشنواره شب یلدا همزمان با جشنواره فروش ویژه حراجستون در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن شب چله از تاریخ ۲۸ آذر تا ۳ دی برگزار خواهد شد.

این شرکت با برگزاری همزمان جشنواره‌های بزرگ فروش شب یلدا و حراجستون و تخفیفات چشمگیر کالاهای اساسی در سبد خانوار ایرانی به استقبال شب یلدا می‌رود. میزان تخفیف کالاهای اساسی شامل چای، برنج، ماکارونی، انواع حبوبات و… از ۵ تا ۵۰ درصد است که در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور عرضه می‌شوند.

فروشگاه رفاه با برگزاری این جشنواره قصد دارد نیازهای اساسی مردم را تامین کند و با قیمت‌های ویژه و استثنایی، کالاهای باکیفیت را با توجه به فرارسیدن این مناسبت خاص سنتی ایرانی عرضه کند.

همچنین در حالی که به دلیل شیوع ویروس کووید۱۹ به همه مردم توصیه می‌شود در خانه بمانند، شعب فروشگاه‌های رفاه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان نیازهای روزانه افراد جامعه، وظیفه خود دانسته تا با ایجاد یک محیط امن، چرخه‌ فروش و تامین مواد اولیه و مورد نیاز زندگی افراد مختل نشود.

خانواده بزرگ رفاه با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، تجربه خریدی ایمن را در روزهای سخت شیوع موج جدید بیماری کرونا به صورت اینترنتی (رفاه‌مارکت)، تلفنی و حضوری برای مشتریان عزیز در سراسر کشور فراهم کرده‌ است. این بنگاه اقتصادی خصوصی در این شرایط دشوار در کنار مردم عزیز ایران ایستاده‌ است.
گفتنی است فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ تا ۲۳ و همچنین مرکز تماس شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با شماره ۵۴۷۷۸ -۰۲۱ آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی به مشتریان گرامی هستند.