لرستان – احسان عالی خانی چگنی: سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز اجرایی می‌شود.

سید فرهاد ناصری نیا ، اظهار کرد: با اجرایی شدن این طرح جدید، دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان خواهند شد.

وی تصریح کرد: این دهک‌ها از امروز شنبه می‌توانند ۱۱ قلم کالای اعلام شده را در فروشگاه‌های تعیین شده خریداری کنند.

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: طرح اجرای کالابرگ الکترونیکی یک تکلیف قانونی در بودجه است که از سوی دولت در سال جاری اجرا شده و برای تشویق مردم به خرید کالاهای ۱۱‌ گانه مورد نظر دولت شامل؛ شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی است.

ناصری اضافه کرد: در ابتدا فقط سه دهک کم‌درآمد مشمول یارانه تشویقی بودند که با اجرای این طرح دهک‌های اول تا آخر دهک هفتم مشمول یارانه تشویقی مضاعف می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح جدید، دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان خواهند شد.

سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار کرد: همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری ۱۴۶۳#*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.