از قبل هم می توانستیم حدس بزنیم که روز قدس امسال با سالهای قبل بسیار با متفاوت خواهد بود ولی امسال عظمت و شکوه اش اگر نگوییم بی نظیر ولی کم نظیر بود.

 

رزمندگان مقاومت چند ماه قبل با عملیات بزرگ طوفان الاقصی کاری کردند که رژیم منحوس صهیونیستی به شدت ناتوان شده است که به طوری که هنوز نتوانستند اسیران خود را آزاد کنند و عقده های شکست مفتضحانه خود را با کشتن بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع خالی می کند.

 

نسل کشی که در طول تاریخ کم سابقه است و تاکنون بیش از سی هزار شهید از مردم مظلوم غزه را به خاک و خون کشیدند ولی این تراژدی وحشتناک باعث نشد که رزمندگان مقاومت خسته بشوند و کار را رها نکنند بلکه برعکس با قوت بیشتر رژیم منحوس را مستأصل کرده و می کنند.

 

این سردرگمی آنها را به جنونی کشاند که جرات کردند که حتی فرماندهان ایرانی در سوریه را نیز به شهادت برساندند.

 

اما روز قدس امسال به واسطه این حماقت ها و جنون زنجیره‌ای رژیم منحوس صهیونیستی بسیار با عظمت برگزار شد و حتی باعث بیداری جهانی در دنیا شد و هزاران تجمع علیه جنایات رژیم صهیونسیتی در سراسر دنیا برگزار شد.

 

حال زمان گرفتن انتقامی همه جانبه رسیده است، توییت عبری اکانت دفتر رهبر انقلاب در توییتر مبنی بر مجازات پشیمان کننده رژیم صهیونسیتی بابت جنایتی که در کنسولگری دمشق مرتکب شد باعث ترس و وحشت شدیدی بین شهرک نشین های رژیم صهیونسیتی شده است و سید مقاومت هم صراحتا از قطعی بودن پاسخ ایران گفت…

 

می دانید که همه صهیونیست ها سخنان سید حسن نصرالله را به دقت گوش می دهند و به خوبی هم می دانند حرفی که می زند کاملاً صادق و راست است لذا این سخن سید باعث ترس و وحشت شدیدتر و بیش از پیش رژیم صهیونسیتی کودک کُش شده است.

 

حال مطالبه ما از مسئولین عزیزمان این است که این فرصت را به آسانی هدر ندهند و کاری کنند که واقعاً #انتقام باشد

 

حمله ای باشد که هم قوی باشد و هم پشیمان کننده همان طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند و مطالبه عموم مردم ایران است.

 

در #روز_قدس مردم شریف ایران، علی رغم همه مشکلات اقتصادی و گرانی لجام گسیخته، واقعاً سنگ تمام گذاشتند و با حضور فوق العاده و کم نظیر خود و با شعارهای انتقام انتقام، سوخت موشک ها را فول فول کردند.

 

لذا همه چیز آماده است برای یک انتقام سخت و #مجازات_پشیمان_کننده برای رژیم منحوسی که هنوز کاری انجام نشده وحشت شدیدی عموم رژیم صهیونسیتی را فراگرفته است.

 

حال واقعاً انتظار این است که این مطالبه عموم مردم ایران و امر صریح رهبر انقلاب را با زدن چندجای کم اهمیت از بین نرود.

 

زدن عین الاسد فیک نبود ولی انتقام سخت هم نبود و علی رغم کار خوبی که انجام شد، ولی مساله انتقام حاج قاسم همچنان باقی است و با نگرفتن انتقام او و دیگر سرداران باعث جری تر شدن دشمن شد.

 

حالا که امروز که حتی جامعه جهانی جنایات رژیم کودک کُش را محکوم می کند و انتقام ایران از رژیم منحوس را مشروع می داند و مردم شریف ایران هم که با حضور کم نظیر خود در روز قدس و مراسمات تشییع شهدای کنسولگری ایران در دمشق مطالبه گسترده‌ای برای انتقام در جامعه شکل گرفته است پس همه چیز آماده است برای گرفتن انتقام و مجازات پشیمان کننده رژیم منحوس لذا محکم و با قوت انتقام بگیرید.

 

ذکر این نکته ضروری است که هرچه تاخیر در این امر صورت بگیرد و فضا رو به سردی برود بالتبع بازخورد و اثر این کار مهم کم خواهد شد لذا سرعت عمل نیز در انتقام فاکتور مهمی است چون فی التاخیر آفات …

 

حجت احسان بخش