شبکه‌های ارتباط مخابراتی شعب اخذ رای در استان ایلام، با تلاش شبانه روزی کمیته ارتباطات ستاد انتخابات استان به ویژه مخابرات منطقه ایلام، از پایداری بالا و با کیفتی برخوردار بود.

به گزارش  روابط عمومی مخابرات منطقه ایلام، با تلاش جهادی مدیران و کارکنان درحوزه‌های مختلف مخابرات منطقه ایلام، تامین ارتباطات شعب اخذ رای در سطح استان با کیفیت و پایداری بالا انجام و تضمین کننده سلامت انتخابات گردید.

در این راستا با انجام اقدامات ویژه از چند هفته قبل از انتخابات، نسبت به تامین و تقویت زیرساخت‌های مخابراتی شعب اخذ رای اقدام، و از چند روز قبل از انتخابات با فعالیت ۲۴ ساعته و اعزام اکیپ‌های مختلف تخصصی مخابرات به شهرستان‌ها، ارتباطی پایدار و با کیفیت را در روز انتخابات رقم زدند. به‌گونه‌ای که خوشبختانه ایلام در شمار استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

مخابرات منطقه ایلام ضمن تبریک حضور باشکوه و مشارکت بالای مردم شریف استان ایلام در انتخابات، حفظ پایداری ارتباط مخابراتی شعب اخذ رای و کمک به صیانت از آراء مردم را افتخار خود دانسته، و این سرمایه ارزشمند موجب ارتقاء انگیزه و روحیه کاری و جهادی کارکنان خدوم و پرتلاش مخابرات در تداوم خدمت به مردم شریف استان ایلام خواهد شد.