مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت:بیمارستان دامپزشکی شهرستان دره شهر با سرمایه گذاری بیش از ۶۵ میلیارد ریال با حمایت صندوق کارآفرینی امید در استان ایلام همزمان با سایر استان ها بصورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افتتاح شد.

به گزارش روزگار به نقل از عمومی صندوق کارآفرینی امید، دالوند مدیر صندوق استان ایلام گفت: برای راه اندازی این بیمارستان دامپزشکی مبلغ ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره از محل اعتبار مشترک صندوق کارآفرینی امید و صندوق توسعه ملی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این بیمارستان در روستای وزیرآباد شهرستان دره شهر برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و ۳ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

دالوند گفت: این طرح همزمان با افتتاح ۸۰۰۰ طرح مورد حمایت صندوق در سراسر کشور با حضور دکتر منصوری معاون محترم اجرایی رئیس جمهور و دکتر آقابابایی مدیر عامل محترم صندوق کارآفرینی امید به صورت ارتباط مستقیم تصویری و در شهرستان با حضور مقامات استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

مدیر صندوق استان ایلام ادامه داد: بمناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت امام حسین(ع)همزمان با سراسر کشور تعداد ۱۶۶ طرح صندوق استان ایلام با اعتبار بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح گردید.