رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف محموله ۴ کیلویی شیشه حین ورود به شهر اصفهان خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت بیان کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی ورصد هوشمندانه خود از انتقال یک محموله افیونی به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان عنوان کرد: در این عملیات طی بازرسی صورت گرفته از خودرو ۴ کیلو گرم شیشه کشف و ۲ سرنشین آن نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ نیکبخت در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در شناسایی و دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر گفت: از شهروندان می خواهیم اخبار، اطلاعات و گزارش های خود از محل های توزیع و مصرف مواد مخدر را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و همچنین ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع برای برخورد با این گونه موارد برنامه ریزی و طرح ها و عملیات لازم اجرایی شود.

باندهای قاچاق ،موفق به شناسایی یک محموله مواد مخدر شد که قاچاقچیان با استفاده از خودرو سواری قصد ورود آن را به استان اصفهان داشتند. در این رابطه تیم های عملیاتی اعزام ومحموله در بدو ورود به مبادی ورودی استان شناسایی وطی عملیاتی متوقف شد .از داخل این خودرو سواری پژو ۲۰۷ میزان ۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و۲ نفر سرنشین آن نیز دستگیر وبا تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.