لرستان – احسان عالیخانی چگنی: دکتر عبدی گفت:خیبر برای لرستان افتخارآفرینی خواهد کرد

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد دور بودن از حواشی را یکی از عوامل مهم در کسب چهار پیروزی پیاپی این تیم می‌داند.

مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر که پس از پیروزی مهم خیبر مقابل مس آن هم در کرمان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود در ابتدا گفت: بسیار خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم به آن چیزی که استحقاق آن را داشتیم رسیدیم.

وی ادامه داد: اگر به خاطر داشته باشید بعد از بازی مس سونگون که در سومین بازی دومین باخت را آورده بودیم همانجا عرض کردم خیبر امسال کاملاً قابل اعتماد و تیم خوبی است و به طور قطع و یقین نتیجه خواهد گرفت. دیدید که بعد از آن چهار بازی پشت سر هم بدون توجه به حواشی بردیم و خیلی راحت تیم توانست مقابل مس یک کار بزرگ را رقم بزند.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد صحبت‌هایش را با تاکید بر این نکته که در سه بازی اخیر دو بازی را از رقبا به طور مستقیم برده‌ایم‌ و امیدواریم این روند حفظ شود، این چنین ادامه داد که مدیریت باشگاه، کادر فنی، هیئت مدیره و بازیکنان همه تلاش می‌کنند. عبدی افزود: خیبر خرم‌آباد واقعاً باشگاهی یک دست و همدل است و می‌خواهد برای لرستان افتخار آفرینی کند.

مسی‌ها در خصوص داوری این دیدار اعتراض داشتند و مسائلی را مطرح کردند که مالک خیبر در این خصوص گفت: این حرف برای من خیلی عجیب بود که گفته شده داور هوای خیبر را داشته و نباید وارد این فضا شویم، هفته قبل نیز این اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: خیبر خرم‌آباد فوتبال بازی می‌کند و تیمی هستیم که کیفیت فنی خود را در زمین نشان داده‌ایم و همانطور که آقای افشاریان گفتند در دو بازی اخیر ما از داوری ضربه خوردیم ولی خیلی محترمانه برخورد کردیم و تا آخر فصل نیز همینجوری خواهیم بود.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد یادآور شد: سال گذشته نیز نشان دادیم در روزهای سخت چارچوب و اخلاق خودمان را حفظ می‌کنیم و من امیدوارم این افتخار بزرگ یعنی صعود به لیگ برتر برای لرستان اتفاق بیفتد.

عبدی با بیان اینکه خیلی خوشحالم توانستیم طلسم کرمان را نیز بشکنیم و خیبر در کرمان مس را شکست دهد، گفت: من خودم یک هوادار خیبر هستم و امیدواریم همانطور که در بازی گذشته ثابت کردیم هیچ جای خالی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیست، مقابل خوشه طلایی که بازی بسیار سنگینی بوده و حریف قابل احترامی است هواداران خونگرم ما را تنها نگذارند و رکورد پر تماشاگرترین تیم لیگ یک را حفظ کنند.