سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش آماده حضور مقابل صنعت نفت آبادان است.

به گزارش روزگار پرس و به نقل از باشگاه تراکتور، فیروز کریمی، سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی در نشست خبری پیش از دیدار امروز (دوشنبه) تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: باتوجه به مسائل هفته اول و نتایج دو تیم، دیدار امروز به شدت حائز اهمیت است.

او با بیان این که بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش خواهیم داشت، افزود: تمهیدات لازم برای این بازی اندیشیده شده تا دست پر از زمین خارج شویم. صنعت نفت تیم خوب و منسجمی است. ما هم تمرینات خوب پشت سر گذاشتیم تا نتیجه کامل بگیریم.

سرمربی تراکتور با بیان این که پنجره نقل و انتقالاتی تیم بلافاصله بعد بازی با گل گهر باز شد، خاطرنشان کرد: ارکان باشگاه در این خصوص زحمات زیادی کشیدند و تمامی بچه‌ها آمادگی حضور در مسابقه را دارند.

کریمی درباره محرومان و مصدومان تراکتور برای این بازی، اظهار کرد: آقایان محمدی و واسعی مصدوم هستند و تلاش کادر پزشکی برای رساندن واسعی به این بازی ادامه دارد.

سرمربی تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: صنعت نفت تیم خوبی است و می‌توانست هفته نخست بازنده نباشد. نفت سال‌هاست فوتبال خوب و مبتنی بر تکنیک فردی و مهارت جمعی ارائه می‌کند. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم و با شناخت کافی پا به میدان نبرد می‌گذاریم.