نشست هم اندیشی و کارگاه حدنگاری اراضی کشاورزی مرکز و غرب استان با مدیریت جهانی فر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و حضور روسا و معاونین ثبتی و ستادی و نیز نمایندگان و نقشه برداران ادارات ثبت در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) اداره کل ثبت استان برگزار گردید.

مدیرکل ثبت استان از تلاش و زحمات همکاران تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت اگر پیشرفتی در حوزه عملکرد استانی داریم ناشی از پیگیری و تلاش های همکاران بوده است.

جهانی فر تمرکز بر حدنگاری اراضی کشاورزی و تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به تکبرگی را از اهداف مهم سال جاری برشمرد و گفت: تسریع در رسیدگی امور از جمله پاسخ به استعلامات، ثبت خلاصه معامله و کاهش زمان تبدیل اسناد تکبرگ به تکبرگ و دفترچه ای به تکبرگ از مواردی است که علاوه بر تاثیر مثبت در عملکرد استان، رضایت مندی مراجعین را همراه خواهد داشت.

جهانی فر هدف برگزاری این نشست را بیان مسائل و موضوعات حقوقی در صدور اسناد مالکیت حوزه های ثبتی از جانب همکاران و پیگیری و تلاش برای رفع آن عنوان کرد؛ همچنین نکاتی در خصوص پرونده های تشکیلی جهت طرح در هیات نظارت استان و صدور اسناد مالکیت املاک بنیادی و وقفی ارائه کرد.

قندهاری مسئول حفاظت و اطلاعات ثبت اسناد و املاک استان با ابراز خرسندی از موفقیت سپاه پاسداران در اجرای وعده صادق نکاتی در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و صیانت از همکاران در فضای مجازی بیان کرد و گفت: سلامت اداری و مبارزه با فساد از موضوعات مهمی است که همواره مورد تاکید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و قوه قضائیه بوده است.

حسن زاده معاون امور املاک، خالقی معاون امور اسناد و ابراهیمی رئیس اداره کاداستر و نقشه برداری هر یک جداگانه موارد مربوط به حوزه خود را مطرح و به تشریح آن پرداختند.

هر یک از روسا و کارشناسان موضوعات مطرح در حوزه ثبتی خود را بیان و حسب مورد راهکار و پاسخ های لازم توسط مدیرکل و مسئولین مربوطه داده شد.

در خاتمه جهانی فر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان با اهداء لوح تقدیر از روسا و کارشناسان واحدهای ثبتی قدردانی کرد.