به گزارش روز پنجشنبه از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، نیروی زمینی ارتش در دومین روز از برگزاری مسابقات نظامی ارتش های جهان در رشته توپ ۲۳ میلیمتری zu با اقتدار به مقام نخست دست یافت.

امیر سرتیپ دوم آذر افروز ارشد نظامی ارتش در اصفهان در خصوص آمادگی و توانمندی تخصصی کارکنان تیم جمهوری اسلامی ایران گفت: توانمندی، تخصص فنی و روحیه بالای کارکنان تیم نزاجا از ویژگی های بارزی بود که در دومین روز از برگزاری مسابقات نظامی ارتش جهان در اصفهان شاهد بودیم.

وی ضمن تبریک قهرمانی تیم اربابان سلاح به خانواده بزرگ نیروی زمینی در روز دوم از مسابقات نظامی ارتش های جهان، افزود: این تیم به تجارب ارزنده ای در حوزه تعمیر، آماده به کاری و استفاده از سلاح های سنگین رسیده است، در مسابقات نیز با اقتدار رقبا را یکی پس از دیگری کنار زد و در نهایت نیز در روز دوم به مقام نخست رسیدند.

سرتیپ آذر افروز با اشاره به تمرینات کارکنان تیم نیروی زمینی ارتش در حوزه اربابان سلاح تاکید کرد: تمام تمهیدات لازم برای آماده سازی تیم جمهوری اسلامی ایران آماده شد تا کارکنان بتوانند در میدان مسابقه توانمندی فنی خود را به رخ رقبا بکشند.

وی ادامه داد: تمام امکانات اعم از میدان مسابقه، واگذاری تجهیزات، امکانات آسایشگاهی و حتی پذیرایی برای تمامی تیم های نظامی حاضر در این مسابقات یکسان است.

در روز دوم برگزاری مسابقات نظامی ارتش های جهان (اربابان سلاح ۲۰۲۱ ) تیم های روسیه، ازبکستان و ویتنام به ترتیب به مقام های بعدی دست یافتند.