روزگار پرس | دکتر سیدهاشمی رئیس شورای شهر اردبیل امروز در آغاز یکصدوسومین جلسه رسمی شورای شهر گفت: عملیات «وعده صادق» بامداد روز یکشنبه با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نشان داد در یک جنگ روانی توانستیم دشمن را غافلگیر کنیم‌.

وی با بیان اینکه وعده صادق یک اقدام نظامی بود که به استناد آیه ۳۹ سوره حج و ماده ۵۱ منشور سازمان ملل، مبنی بر حق دفاع مشروع، صورت گرفت ؛ گفت: این اقدام هوشمندانه، ارزشمند و بازدارنده نشان از اقتدار سپاه و ارتش جمهوری اسلامی بود.

سیدهاشمی با گرامیداشت یادو خاطره شهید سردار حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و شهید هسته ای افزود: اقتدار امروز ایران در سایه دور اندیشی و تولید انواع موشک توسط این شهید والامقام بود.

رییس شورای شهر اردبیل ادامه داد: بنا به بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری،رژیم جعلی اسرائیل در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق دچار اشتباه شد و نسبت به این اشتباه پشیمان خواهد شد که با تحقق وعده صادق و عزتی که ارتش و سپاه آفریدند؛ در یک اقدام دقیق و سنجیده کاری کردند که به فرموده رهبر معظم انقلاب رژیم صهیونیستی تنبیه شد.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد:این عملیات مدبرانه موجی از خوشحالی را در دلهای مسلمین جهان ایجاد نمود؛ و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل به نمایندگی از مردم شریف اردبیل از فرمانده معزز و مکرم کل قوا و نیروهای مسلح تقدیر و قدردانی می نماید.

وی در ادامه جلسه به بررسی و تصویب بیش از ۶ لایحه از طرف شهرداری اشاره کرد و افزود: یکی از این لایحه ها مربوط به صدور مجوز جهت عقد قرارداد مشارکتی تلویزیون‌های شهری مصلی و بازار بود که باهدف نمایش عملکرد شودا و شهرداری این لایحه به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص لایحه تصویب مجوز کمک هزینه سفر به مشهدمقدس به مبلغ سی مییلون تومان به پاکبان فداکار روزهای بارانی اردبیل، بیان کرد: رعایت نکات ایمنی توسط کارگران و مجهز بودن کارگران به تجهیزات ایمنی و تاکید بر رعایت این‌نکات توسط کارفرمایان بسیار ضروری است و لذا اگر همکاری در مجموعه شهرداری و یا پیمانکاری نسبت به تامین ایمنی کارگران عزیز اقدامی انجام ندهد قطعا برخورد خواهد شد.