به گزارش روزگارپرس معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت:اکنون مجامع استانی در استان‌های مختلف تشکیل شده و ترمیم شورای مرکزی در استان‌های مختلف انجام شده است. تلاش ما این بود که بوی کهنگی از آثار تشکیلاتی ما که بعضاً مانع تحول می‌شود زدوده شود.
عبدالحسین روح‌الامینی معاون امور استان‌های شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در نشست خبری با اصحاب رسانه درخصوص اقدامات این معاونت طی سخنانی گفت: در طول چند ماهی که بنده این معاونت را برعهده گرفتم، فرآیند تکمیل، ترمیم و یا تقویت شورای ائتلاف را از چند ماه قبل شروع کردیم تا جای دوستانی که مسئولیت‌هایی را در دولت و دستگاه‌های دیگر برعهده گرفتند، خالی نماند.
وی ادامه داد: موضوع بسیار مهم‌تر تشکیل مجامع استانی بود که ما به سمت تشکیل مجامع رفتیم و در بسیاری از استان‌ها این مجامع تشکیل شده و شوراهای مرکزی تشکیل شده‌اند، ترکیب شورای مرکزی هم مؤسسین هر استان است، در کنار نمایندگان استانی احزاب و تشکل‌هایی که در سطح کشور گسترده هستند و در کنار آن‌ها شبکه منتخبین همگی به عنوان شورای مرکزی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تشکیل می‌شود.
معاون امور استان‌های شورای ائتلاف تصریح کرد: اکنون مجامع استانی در استان‌های مختلف تشکیل شده و ترمیم شورای مرکزی در استان‌های مختلف انجام شده است. تلاش ما این بود که بوی کهنگی از آثار تشکیلاتی ما که بعضاً مانع تحول می‌شود زدوده شود.
روح‌الامینی با تاکید بر جوان‌گرایی و نقش جوانان و زنان، ابراز داشت: ما در انتخابات‌های مجامع استانی سه دسته منتخب داریم، جوانان زیر ۴۰ سال، بانوان و باتجربه‌های بالای ۴۰ سال. از سوی دیگر چند مسأله محوریت دارد و آن بحث وحدت رویه تشکیلاتی، انضباط و تشکیل منظم ساختار شبکه‌ای است و در همین زمینه توجه ویژه به بخش آموزش بوده است.