خط اقتصادی: رئیس روابط عمومی بانک سپه مدیر برتر هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: اداره کل روابط عمومی بانک سپه بر اساس رأی هیئت‌داوران شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی و هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران موفق به کسب سه عنوان مدیر برتر روابط عمومی کشور، نشان ویژه روابط عمومی اثربخش و روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و مجازی شد.
شانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی و هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۹ با حضور متخصصین و اساتید برجسته ایرانی و خارجی با موضوع بررسی تأثیرات کرونا بر روابط عمومی و فعالیت‌های ارتباطی طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ماه برگزار و از برترین‌های روابط عمومی کشور تقدیر شد.
این سمپوزیوم با توجه به شیوع بیماری کرونا، به‌صورت مجازی برگزار و تنها سازمان‌ها و شرکت‌های برتر در مراسم اختتامیه دعوت شدند و ۱۱۰۰ نفر از اعضاء انجمن جهانی روابط عمومی از ۱۰۰ کشور و ۸۰۰ نفر از ایران به‌صورت مجازی در این سمپوزیوم شرکت کردند.

• دریافت لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی
بر اساس این گزارش غلامرضا اسکندری رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه بر اساس رأی هیئت‌داوران جشنواره به دلیل توفیقات مؤثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در بانک سپه، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی را دریافت کرد.

• دریافت نشان ویژه روابط عمومی اثربخش
هیئت‌داوران سمپوزیوم بین‌المللی و هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران، بانک سپه را به دلیل استفاده بهینه از ظرفیت‌های روابط عمومی و کاربرد خردمندانه آنها در فرآیند ادغام بانک‌ها طی دو سال اخیر شایسته دریافت نشان ویژه دانست و نشان ویژه روابط عمومی اثربخش را به اداره کل روابط عمومی بانک سپه اعطا کرد.

• دریافت لوح سپاس روابط عمومی برتر
لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و مجازی این دوره از جشنواره نیز بر اساس نظر داوران به دلیل رعایت استانداردهای علمی و صنفی و خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها به اداره کل روابط عمومی بانک سپه تعلق گرفت.

*اسکندری: برای موفقیت‌های فوق برنامه داشتیم
غلامرضا اسکندری رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه در خصوص موفقیت‌های به‌دست‌آمده در هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی اظهار داشت: این موفقیت‌ها تصادفی نیست و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استراتژی تدوین‌شده در بانک سپه به دست آمده است.
وی افزود: محول کردن مأموریت ملی و خطیر ادغام پنج بانک و موسسه وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه که به گفته مسئولین نظام جزو افتخارات دولت به شمار می‌رود، اجرای پروژه عظیم بانکداری متمرکز که جزو آرزوهای دیرینه این بانک به شمار می‌رفت و مهم‌تر از همه؛ قرار گرفتن بانک‌ها و ازجمله بانک سپه در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی؛ رسالت و سنگینی مسئولیت روابط عمومی را صدچندان می‌کند.
اسکندری اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی بانک سپه با درک این مهم؛ استراتژی کاربردی متناسب با واقعیت‌ها و شرایط موجود در تمام بخش‌ها خصوصاً با توجه به مأموریت ملی ادغام تدوین و به مرحله اجرا درآورد که ماحصل آن دریافت لوح‌های یادشده از سوی هفدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی کشور بود.

*حضور اثرگذار در عرصه کلان اقتصادی نشات گرفته از تفکر کلان نگر تصمیم سازان بانک
اسکندری برنامه‌ریزی کلان بانک سپه را حضور مؤثر و تأثیرگذار در عرصه کلان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: این نگاه که نشات گرفته از تفکر و دیدگاه اولیای بانک می‌باشد؛ باعث گردیده تا بانک سپه طی سال‌های اخیر به اذعان همه مسئولین ارشد نظام به بازوی توانمند دولت در اجرای پروژه‌های عظیم و ملی تبدیل شود.