دست پر نماینده مجلس ملایر برای گره گشایی از پروژه ۳ هزار راسی ملایر زمینه دریافت تسهیلات از بانک کشاورزی را فراهم آورد.
به گزارش روزگارپرس به نقل از روابط عمومی ملارد شیر طی جلسه ای که با حضور آزادی خواه نماینده شهرستان ملایر، امیرحسینی مدیرعامل شرکت ملارد شیر، نعمتی عضو هیات مدیره این شرکت، حسنی معاون مالی و اداری شرکت ملارد شیر، با فرخ‌نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی برگزار شد اخذ تسهیلات از بانک کشاورزی در خصوص تکمیل پروژه ۳ هزار راسی ملارد شیر از سوی نماینده ملایر و مدیرعامل شرکت ملارد شیر مورد رایزنی و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در خصوص اخذ تسهیلات مورد گفت و گو قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملارد شیر در حاشیه این جلسه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به این مهم که تمام تلاش ما و مجموعه در جهت توسعه و رشد ملارد شیر است با اشاره به فعالیت ها و تلاش هایی که در این خصوص صورت گرفته و جلسه ای دیگر که در این زمینه چندی پیش برگزار شد گفت: در آن‌جلسه خوشبختانه معاون اجرایی رئیس جمهوری قول های مساعدی برای کمک به پیشبرد طرح تاسیس دامداری ۳۰۰۰ راسی ملایر را دادند.
وی اظهار کرد: در این دیدار روند پیشرفت پروژه تشریح شد.
وی افزود: وضعیت طرح، اهمیت و نیاز این طرح به دریافت وام از محل تبصره ۱۸ یا ماده ۵۲ از محل منابعی که در اختیار ریاست جمهوری یا وزارت جهاد کشاورزی است از دیگر مباحثی بود که مورد گفت‌و‌گو قرار گرفت که معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این زمینه قول مساعدت داد.

این مسوول همچنین تاکید کرد: برای ساخت دامپروری در ملایر مدت‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی تلاش شد که این امر اجرای طرح را با وقفه مواجه کرده بود، اما در نهایت اکنون با کمک و حمایت هلدینگ صنایع عمومی تأمین به عنوان سهامدار عمده شرکت، این پروژه کلید خورده و عملیات خاکی این طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان تا ۸۰ درصد تکمیل و وارد مرحله فونداسیون و ساخت سازه ها شده‌ است.
مدیرعامل ملارد شیر بیان کرد:فونداسیون این پروژه نیز دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی بوده‌ و هم اکنون عملیات سوله‌سازی با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۸ میلیارد تومان آغاز شده است.
وی با بیان این مهم که بخش قابل توجهی از روند ساخت کارگاهی سوله‌ها به پایان رسیده خبر داد: تلاش خواهیم کرد که این پروژه تا اواخر پاییز نصب آن‌ انجام شده و پس از کف سازی ، دام‌ منتقل شود .
وی ضمن تشکر از مساعدت های دکتر فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی تلاش های همه مسوولان از جمله نماینده ملایر برای توسعه و ایجاد این پروژه را قابل تقدیر دانست.