به گزارش خبرگزاری روزگار پرس، آنتونی اسکاراموچی، موسس شرکت اسکای‌بریج کاپیتال معتقد است بازار ارزهای دیجیتال بدترین موقعیت‌های نزولی را پشت سر گذاشته است و بیت کوین قبلاً به کف رسیده است. اظهارات او پس از تشکیل پرونده ورشکستگی توسط تعدادی از شرکت های رمزنگاری، از جمله شبکه سلسیوس و وویجر دیجیتال صورت گرفت.

اسکاراموچی گفت: قیمت بیت کوین هنوز هم می تواند کاهش یابد اما من فکر نمی کنم که از پایین ترین سطحی که برای این چرخه به دست آمده بود، که در حدود ۱۷۵۰۰ دلار بود، پایین‌تر رود.

وی در ادامه گفت: با توجه به معیارهای ارزش بازار منصفانه ما بر اساس پذیرش، اندازه کیف پول، موارد استفاده، رشد کیف پول، ما فکر می کنیم قیمت بازار منصفانه بیت کوین در حال حاضر حدود ۴۰۰۰۰ دلار است.

او افزود که قیمت بازار منصفانه اتریوم در حدود ۲۸۰۰ دلار است.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۳.۱۹۲.۵۳ دلار معامله می شود که در ۳۰ روز گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است. اتریوم با ۴۳ درصد افزایش در ۳۰ روز گذشته با قیمت ۱۷۲۰.۰۱ دلار معامله می شود.

بیت‌کوین نیم میلیون دلاری چقدر به واقعیت نزدیک است؟

اسکاراموچی انتظار ندارد به دلیل عدم قطعیت های اقتصاد کلان، قیمت بیت کوین مستقیما افزایش یابد. او در این خصوص گفت: باز هم، اینها دارایی های بی ثبات هستند. من حدس می‌زنم آنچه در اینجا مطرح است این است که مردم باید نگاهی چهار تا پنج ساله به این دارایی‌ها داشته باشند.

ماه گذشته موسسه اسکای‌بریج پس از کاهش شدید سهام و ارزهای دیجیتال، بازخرید در صندوق استراتژی Legion خود را به حالت تعلیق درآورد. او توضیح داد که حدود ۲۰ درصد از این صندوق در سرمایه‌گذاری‌های خصوصی و حدود ۱۸ درصد در سرمایه‌گذاری‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، از جمله BTC و سرمایه‌گذاری‌های خصوصی در شرکت‌های دارایی دیجیتال مانند صرافی کریپتو FTX بود.

اسکاراموچی تایید کرد که برداشت‌ها همچنان متوقف شده است و افزود که این اقدام برای دست نخورده نگه داشتن ترکیب صندوق پس از توصیه بانک سرمایه‌گذاری مورگان استنلی به صندوق ضروری بود.

اسکاراموچی مدتهاست که گفته است که انتظار دارد قیمت بیت کوین در سال جاری به ۱۰۰ هزار دلار و در بلندمدت به ۵۰۰ هزار دلار برسد.

۲۲۳۲۲۷