حجت‌الاسلام علیرضا ناجی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به  برگزاری ۲۵۸۴ برنامه به مناسبت دهه فجر استان گفت:از این تعداد یک هزار برنامه مربوط به شهر اصفهان و مابقی مربوط به شهرستان‌های استان می باشد.
وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های دهه فجر از آذر ماه با تشکیل ۱۱۵ ستاد اصلی و ۳۹۵ ستاد فرعی آغاز شده است، بیان داشت: در استان اصفهان ۵۱۰ کمیته تخصصی با دو هدف مشارکت مردمی وبرنامه‌های نشاط ‌آور برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال را مدیریت می‌کنند.
این مقام مسئول با اشاره باینکه امسال شعار محوری دهه فجر جشن ملی ،مشارکت پرشور و آینده روشن است،افزود: از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمنماه سال جاری برای هر روز یک عنوان خاص با محوریت انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام ناجی با بیان اینکه نگاه ما به حضور مردم در مراسم ایام الله، نگاه حداکثری است،بیان داشت: عقیده ما بر این است که قدرت نرم جمهوری اسلامی حضور پرشور مردم است.
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره باینکه امسال برنامه های دهه فجر بر دو کلید واژه مردمی سازی و نشاط بخشی است،ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند هرجا مردم در صحنه ها حضور داشتند، آنجا پیروز شدیم و طبق فرمایش ایشان پیوست تمام برنامه‌ها یک  پیوست جدی به نام مشارکت همگانی در موضوع انتخابات خواهد بود .
 وی گفت: برنامه‌های دهه فجر استان با تجدید میثاق با شهدا و گلباران مزار شهدا در روز  ۱۲ بهمن ماه در گلستان شهدای اصفهان ساعت ۹ صبح با سخنرانی استاندار اصفهان برگزار می‌شود.
این مقام مسئول افزود: همچنین حرکت هیأت‌های ورزشی از جمله هیات اسکیت سواران از پل خواجو به سمت گلستان شهدا ، حرکت دوچرخه سواران از مزار شهدای گمنام باغ غدیر به سمت گلستان شهدا،رژه تاکسی داران از چهار راه فرایبورگ به سمت گلستان شهدا و رژه موتورسواران نواحی بسیج امام صادق(ع) و امام رضا(ع) به سمت گلستان شهدا از جمله برنامه های ۱۲ بهمن ماه در اصفهان می باشد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان  اضافه کرد: زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه «حورا» روز ۱۱ بهمن ماه با حضور مسئولان به صدا در می آید.