مشهد پایگاه خبری روزگار -رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از سیاست‌‌های شاخص کمیسیون، در کنار توسعه زیرساختی، این است که ظرفیت‌های موجود در هر محله را به صورت ویژه در اختیار ساکنان همان محله قرار دهیم.

بسیدحسین علوی‌مقدم  با بیان اینکه یکی از مطالبات همیشگی شهروندان در نشست‌های مردمی و جلسات مختلف، توسعه و بهره‌گیری از زیرساخت‌های ورزشی شهرداری بوده، اظهارکرد: برهمین اساس، به منظور رصد و بررسی آخرین وضعیت سالن‌های ورزشی، بازدیدهای مختلفی را از مناطق ۱۳گانه شهرداری داشتیم.
وی گفت: اواخر سال گذشته بود که بنا به درخواست‌های شهروندان، بازدیدی از سطح منطقه ۷ شهرداری و سالن ورزشی شهید «نامی» داشتیم.
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه یکی از سیاست‌‌های شاخص کمیسیون، در کنار توسعه زیرساختی، این است که ظرفیت‌های موجود در هر محله را به صورت ویژه در اختیار ساکنان همان محله قرار دهیم، افزود: سالن ورزشی شهید «نامی» فرصت بسیار خوبی بود که متاسفانه سال‌ها امکان بهره‌برداری عموم از آن فراهم نبود.
علوی‌مقدم تصریح کرد: خوشبختانه با هماهنگی‌های کمیسیون ورزش و جوانان و همراهی فرماندار انقلابی شهرستان مشهد، شورای اجتماعی محله و هماهنگی شهردار منطقه، این ظرفیت ورزشی بسیار خوب، در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه بخشی از این سالن، بازسازی شده و در سال ۱۴۰۲ نیز اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای تجهیز آن درنظر گرفته شده، گفت: تاکید جدی ماست که هیچ ظرفیت ورزشی شهرداری نباید بلااستفاده باشد؛ اگر زیرساختی داریم، باید در اختیار عموم قرار گیرد.