مشهد پایگاه خبری روزگار-سرپرست گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: مراسم شکرانه خدمت روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود که در این مراسم از فعالان گروه دوام ثامن که در سال ۱۴۰۱ به صورت داوطلبانه فعالیت‌ و خدمت به زایرین و مجاورین امام مهربانی‌ها را انجام دادند، تقدیر خواهد شد.

حسن کلیدری  پیرامون برگزاری مراسم “شکرانه خدمت” به منظور تقدیر از فعالان دوام ثامن اظهار کرد: گروه دوام ثامن، داوطلبان واکنش اضطراری محلات هستند که به صورت داوطلبانه در حوزه ایمنی و مدیریت بحران فعالیت دارند.

وی بیان کرد: در مراسم شکرانه خدمت که روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه در هتل خورشید تابان مشهد برگزار می‌شود، از فعالان گروه دوام ثامن که در سال ۱۴۰۱ به صورت داوطلبانه در پویش‌ها و مانورها حضور داشتند و با سازمان‌هایی همچون تاکسیرانی، مدیریت پسماند، هلال احمر و اداره کل میراث فرهنگی درخدمت به زایرین در دهه آخرصفر و استقبال از بهار همکاری کردند، تقدیر خواهد شد.

کلیدری گفت: در این مراسم از سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امیر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مسئولان استانی و شهری برای حضور و ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

سرپرست گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد افزود: سال گذشته چهارمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن برگزار شد که در مراسم شکرانه خدمت، اهدای کاپ به برندگان این مسابقات را نیز خواهیم داشت.