قربان زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان در دیدار با آیت اله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گلستان ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در اداره کل تامین اجتماعی استان ارائه نمودند.

وی با اشاره به این موضوع که خدمات سازمان تامین اجتماعی در بخش بیمه ای و درمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت: استان گلستان از نظر مباحث کارگری و کارفرمایی و صنعتی بودن استان از اهمیت خاص و ویژه ای برخورداراست. ایشان افزودند: با عنایت به بحث سه جانبه گرایی کارگران و کارفرمایان، سازمان در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به جامعه هدف ارائه دهد.

زنگانه اضافه کرد: طی سال های اخیر، ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان گسترش یافت و بیشتر پرداخت‌ها و دریافت لیست حق بیمه و سایر خدمات به صورت الکترونیکی انجام پذیرفت.

آیت اله نورمفیدی، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفضیلت رمضان از خدمات پرسنل سازمان تامین اجتماعی در جهت رفاه و آسایش بیمه شدگان و مستمری بگیران تقدیر و تشکر کرد.

همچنین وی افزود سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی را درشاخص های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در کل کشور داراست و سازمان تامین اجتماعی بایستی در انجام تعهدات خود و پرداخت به موقع بیمارستانها و موسسات طرف قرارداد اقدام نماید.