💥جایگاه نماینده فرماندار در شعب اخذ رای مهم و نقش به‌سزایی در برگزاری موفق انتخابات دارد

🔸سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در دوره آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای در شهرستان گرگان اظهار داشت:

🔻جایگاه نماینده فرماندار پر مسئولیت، خطیر، مهم و حساس است و نقش مهمی در برگزاری موفق انتخابات دارد، لذا به واسطه اهمیت این جایگاه دوره‌های آموزشی متعددی برای نمایندگان فرماندار پیش‌بینی شده است.

🔻شرکت در این دوره‌ها الزامی است، هر قدر هم خود را مسلط به مباحث انتخاباتی می‌دانید دوره‌های آموزشی را جدی بگیرید و تجربیات خود را مرور نمایید.

🔻اولین نفری که باید نسبت به اتفاقات و مسائل شعبه اخذ رای در همه ابعاد، پاسخ‌گو باشد نماینده فرماندار است لذا باید نسبت به همه موضوعات و وظایف همه اعضای شعبه اشرافیت داشته باشید.

🔻پیش‌بینی و برنامه‌ریزی، لازمه مدیریت درست است و پیش‌بینی و برنامه‌ریزی درست نیازمند اشرافیت کامل به مسائل و موضوعات مختلف است.

🔻عیوب شعبه را از هم اکنون بررسی و رفع نمایید از تجربیات گذشته استفاده و با تلفیق مهارت‌های خود بهترین عمل‌کرد را ارائه دهید.

🔻با دیگر عوامل حاضر در شعبه از جمله هیئت نظارت، بازرسی و هم‌چنین نمایندگان کاندیدا تعامل داشته باشید.

🔻به بصیرت و زمان‌شناسی مردم و حضور به موقع آن‌ها در صحنه‌های حساس نظام اعتقاد داریم اما دشمن هم‌واره با تبلیغات سوء و سیاه‌نمایی مردم را نسبت به انتخابات مایوس و بی‌اعتماد می‌کند لذا تبیین را نیز وظیفه خود بدانید و خود را موظف به تبیین و روشن‌گری بدانید.