مدیر مخابرات منطقه گلستان در گروه فجر خبری گلستان از افتتاح و بهره برداری ۱۶۶ پروژه مخابراتی در ایام دهه مبارک فجر در استان گلستان خبر داد.

غلامعلی شهمرادی

با اشاره به اهم پروژ های مخابرات از هفته دولت تا دهه فجر همچون توسعه فیبر نوری و اتصال منازل و کسب و کارها به فیبر نوری همچنین توسعه اینترنت پرسرعت همراه اول گفت : ۱۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان در سه ماهه گذشته آماده افتتاح و بهره برداری می باشد .

وی افزود : تمامی این پروژه ها بر اساس عدالت ارتباطی انجام شده که رضایت مندی مردم استان را در پی خواهد داشت .

دکتر غلامعلی شهمرادی با تاکید بر اینکه توسعه ارتباطات مخابراتی در روستاها از برنامه های اولویت دار مخابرات می باشد گفت : بیش از نیمی از پروژه های آماده افتتاح در دهه مبارک فجر در روستاها بوده که اعتبار تخصیص یافته بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان می باشد .

وی از عملیات جهادی یکروزه مخابرات جهت بازسازی شبکه مخابراتی در شهرستانها بعنوان یک اقدام نوآورانه نام برد و گفت : با انجام این عملیات جهادی در ۴  شهرستان ، این برنامه همچنان ادامه داشته تا در تمامی شهرستانها شبکه مخابراتی ترمیم و خرابی های موجود در یک روز برطرف و ارتباط با کیفیت تحویل مشترک شود .

مدیر مخابرات منطقه گلستان از تحول زیرساختی در حوزه ارتباطات در سال ۱۴۰۳ نیز خبر داد و آنرا از برنامه های سال آینده دانست .