معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری و رئیس ستاد اجرایی استقبال از بهار ۱۴۰۳ گرگان از ارائه خدمات متفاوت با توجه به مصادف شدن اعیاد شعبانیه، رمضان و عید نوروز در طرح استقبال از بهار خبر داد.

احمد سالاری در پایان این جلسه اعلام کرد: اولین جلسه ستاد اجرایی استقبال از بهار ۱۴۰۳ با حضور معاون زیربنایی و عمران، روسای سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی، سیما، منظر و فضای سبز، مدیر واحد آرامستان، مدیران واحدها و روسای واحدهای خدمات شهری و نواحی مناطق سه گانه در دفتر معاونت محیط زیست و خدمات شهری برگزار شد.

سالاری در ادامه اظهار داشت: اولین جلسه هم ‌اندیشی و هماهنگی ستاد اجرایی به منظور ارتقاء سطح کمی و کیفی فعالیت‌ های اجرایی ستاد و همچنین برنامه‌ریزی دقیق منسجم برای هر واحد جهت استقبال شایسته از بهار ۱۴۰۳ برگزار شد.

وی ادامه داد: راه ‌اندازی بازارچه‌ های نوروزی، نصب المان ‌های نوروزی، رنگ آمیزی بلوارها و جداول با رویکردی متفاوت‌ تر و بهتر از سال‌های گذشته در دستور کاری قرار گرفته است.

سالاری افزود: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۳ از ششم اسفند ماه همزمان با نیمه شعبان با شعار «گرگان، شهر پاکیزه» کار خود را به طور رسمی آغاز می‌نماید.

وی همچین گفت: در خصوص اسکان نوروزی مسافران نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و حداقل سه مکان جهت اسکان مسافرین نوروزی اقدامات اجرای آن در حال انجام است.