نورانی رئیس سازمان با محمدی مدیرکل انتقال خون استان دیدار کرد. در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان تصریح کرد:خوشبختانه استان گلستان در ترویج اهدای فرهنگ خون همیشه ثابت قدم و استوار بوده است و مشارکت مردم استان در این امر خداپسندانه،همیشگی است و مردم عزیزمان ثابت کرده اند در این امر خیرخواهانه،در راستای فرهنگ اهدای خون،همیشه قدم برخواهند داشت.

نورانی رئیس سازمان ابراز امیدواری کرد:با توجه به مطالعه و بررسی که در خصوص هرم جمعیت اهداء کنندگان خون دارم،می توانیم استان را به سمت و سویی ببریم که اهداء کنندگان ما به سمت مشارکت جوانان در سنت حسنه اهدای خون باشد و پرچم این فرهنگ نجات بخش را بالا ببرند و با سرعت هرچه بیشتر بتوانیم این نوع دوستی و ایثارگری را که نجات بخش جان میلیون ها نفر از هموطنان عزیزمان هستند،جانی دوباره ببخشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،ضمن نگاه آماری به اهداء کنندگان خون در سالهای دفاع مقدس، که بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند،شهادت،رشادت و همدلی دوران باشکوه مردمی ایران را یاد کرد.

نورانی رئیس سازمان در پایان جلسه،ضمن مصاحبه با خبرنگار،به شاخص های اهدای خون اشاره و مقایسه ای با شاخص های استاندارد جهانی کرد و تاکید نمود:کشور ایران،دارای موقعیت مناسب و خوبی در بین دیگر کشورها،از منظر اهدای خون است،به دلیل اینکه،براساس آمار اهدای خون در سال گذشته،۲۶ نفر به ازای یک هزار نفر جمعیت کشور است.

در این نشست نورانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان،با نگاهی به اعتبارات انتقال خون استان،در نظر گرفتن اولویت ها براساس جمعیت استان را الزامی و از ضروریات دانست.