رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: گرامیداشت دهه فجر یک جشن ملی است و در برگزاری برنامه‌های این دهه در استان از ظرفیت همه گروه‌ها و اقشار مردمی استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در جلسه شورای اداری گلستان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران و نابودی انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد شدند اما با همدلی و اتحاد مردم و مسوولان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت است، یادآور شد: مردم دنیا نسبت به جبهه کفر دچار انزجار و تنفر شدند که این نگاه تنفرآمیز از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ آغاز شد.

قربانی تاکید کرد: تمامی اتفاقاتی که دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ما رقم زدند تنها برای ناکارآمد نشان دادن دین در تشکیل حکومت و اداره جامعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی معادلات دشمن را تغییر می‌دهد، گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی، استفاده از هنر برای ترویج ارزش‌ها و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های متعدد، توسعه برنامه‌های مجازی و استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در دستور کار ما قرار دارد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان نیز در جلسه شورای اداری استان گفت: سفر استاندار به مناطق استان، نشانه اهتمام و توجه ویژه دولت برای رفع محرومیت و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق به خصوص روستاهای دورافتاده و محروم است.

حاجی گلدی کر اظهار کرد: انجام این سفرها مورد استقبال قرار گرفته و شاهد اثر مثبت آن در توسعه و رفع محرومیت از مناطق هستیم.