به گزارش خبرنگار روزگار پرس در قم، محمد علی حبیبی دبیر جشنواره تولیدات رسانه‌ای مهدویت در نشست خبری که در سالن همایش مسجد مقدس جمکران برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد حال و هوای مهدوی و نهادینه کردن فرهنگ انتظار در ایام تولد امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی افزود: قالب آثار و بخش‌ها شامل شبکه‌های اجتماعی و صفحات مجازی، سایت‌ها و پایگاه‌های خبری، موشن گرافیک، گرافیک و پوستر، عکاسی و تدوین، نرم افزار‌های موبایلی و بازی، کلیپ و مستند کوتاه است.

حبیبی با اشاره به اینکه فراخوان ارسال آثار و تولیدات محتوایی در فضای مجازی با موضوع مهدویت با برگزاری کارگاه‌های آموزشی رسانه‌ای ویژه فعالان فضای مجازی همراه است، تصریح کرد: این کارگاه‌ها در استان‌های کشور به صورت تخصصی و با هماهنگی دفاتر استانی سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود.

حبیبی مهلت ارسال آثار را ۱۹ اسفندماه سال جاری عنوان کرد و گفت: اختتامیه، داوری و اعلام نتایج به صورت آنلاین در سه روز جمعه، شنبه و یکشنبه ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اسفندماه دنبال خواهد شد.

دبیر جشنواره تولیدات رسانه‌ای مهدویت با اشاره به اینکه محور‌های موضوعی جشنواره شامل مهدویت و امید به آینده، مهدویت همدلی و برادری است، افزود: به برگزیدگان جشنواره جوایز نفیس نقدی و غیر نقدی همراه با لوح یادبود و تندیس افتخار اهدا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت سازمان فضای مجازی سراج برگزار می‌شود، گفت: ثبت‌نام و مشارکت از طریق ورود به صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس Havadarim_festival@ یا ارسال آثار از طریق شماره واتس آپ با شماره ۰۹۳۹۷۷۱۰۸۳۱ دنبال خواهد شد.