به گزارش خبرنگار روزگار پرس در قم، شهید آیت الله شیخ حسین غفاری کسی بود که زیر آن شکنجه‌های وحشتناک رژیم ستمشاهی این جمله را فریاد زد که «دشمن خمینی کافر است» و عصبانیت شکنجه گران را بیشتر کرد و بر وی جسارت‌ها کردند و در نهایت ایشان را در ۷ دی ماه ۱۳۵۲ به شهادت رساندند.

اما امروز در سالگرد شهادتش متأسفانه قبر مطهر این شهید با عظمت که در دارالسلام قم است و به بهانه بازسازی و ساخت مقبره از سال ۹۱ تخریب شده است همچنان در وضعیت اسف باری قرار دارد و بعد از گذشت این همه سال از وعده ساخت مقبره، همچنان شاهد این وضع نا به سامان هستیم و معلوم نیست چه نهادی باید به این وضع رسیدگی کند؟!

آیا شایسته است قبر شهید جلیل القدری همچون شهید آیت الله غفاری که در منظر عموم مردم است به چنین وضعیت اسف‌باری دچار شود؟! متصدیان و مسؤولان امرچه پاسخی دارند؟

مسئولینی که متولی قبرستان دارالسلام هستند طی این چندین سال چکار کرده اند؟! آیا اصلا میدانستند وضعیت قبر چنین شخصیت ممتازی در انقلاب در قبرستان تحت نظر شما به چه وضعی دچار است؟!

در سالگرد شهادت شهید غفاری چرا باید درب قبرستان دارالسلام قفل باشد؟ با پیگیری از مسئولین شهرداری این جمله را شنیدیم که مسئولیت آنجا با شهرداری نیست و از اداره اوقاف بپرسید. مسئولین اوقاف هم درباره قبرستان دارالسلام و وضعیت مقبره شهید آیت الله غفاری، با رد مسئولیت خود عنوان داشتند این قبرستان به بخش خصوصی داده شده است و اوقاف هیچ مسئولیتی ندارد!!!

آیا واقعاً این توجیه مناسبی برای این وضع به هم ریخته قبر مطهر شهید والامقام آیت الله غفاری است؟!

بنیاد شهید آیا مسئولیت ندارد که پیگیر این وضعیت باشد؟!
مسئولین حوزه علمیه قم چه طور؟ اصلا خبر دارند روز شهادت شهید غفاری چه روزی است؟!

این وضعیت نه در شان شهدا مخصوصاً شهید شاخصی همچون آیت الله شهید غفاری است و نه در شان شهر مقدس قم است که این وضع مقبره شهدایش باشد