به گزارش روزگار پرس از ری ‘ همزمان با روز بزرگداشت شهدا با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای والامقام فشافویه و همراهی مدیر خبرگزاری شهرستان های استان ، جمعی از مدیران فرهنگی و مسئولین محلی فشافویه و نیز تعدادی از خبرنگاران شهرستان ری دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در جنوبی ترین موقعیت جغرافیایی پایتخت افتتاح شد .

دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در فشافویه با هدف گسترش تور خبری خبرگزاری رسمی کشور ، پوشش اخبار منطقه و رویدادهای شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان قطب مهم صنعتی خاورمیانه و با پیشنهادی از سوی مدیر کل ایرنای شهرستان های استان تهران دایر گردید که با استقبال چشم گیر مسئولان ؛ اهالی و رسانه های محلی نیز روبرو شد .

در آیین افتتاحیه علی اکبر قنبری از خبرنگاران با سابقه و مطالبه گر ری به عنوان سرپرست دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا در فشافویه معرفی شد که با این افتتاح ، اولین نمایندگی ایرنا در سطح شهرستان ری فعالیت خبری خود را آغاز نمود .

دفتر خبرگزاری ایرنا با حمایت ویژه مدیریت شهری و پشتیبانی معاونت فرهنگی شهرداری حسن آباد در فرهنگسرای پیامبر اعظم (ص) واقع در بلوار شهید شریفی حسن آباد فشافویه جانمایی و تجهیز شد تا رسالت خبری خود را در قبال ساکنین فشافویه دنبال کند .

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد یکی از پنج بخش تابعه شهرستان ری میباشد که با جای دادن فرودگاه بین المللی امام خمینی ، شهرک صنعتی شمس آباد و ندامتگاه تهران بزرگ در جغرافیای ۱۸۰۰ کیلومتر مربعی خود ، به عنوان منطقه ای استراتژیک در جنوب تهران به شمار میرود . م.قنبری