معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری حسن آباد فشافویه شهرستان ری جشنواره اقوام ایرانی را در فرهنگسرای پیامبراعظم (ص) برپا میکند .

به گزارش روزگار پرس از ری ” محمدجواد قمی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری حسن آباد از برپایی جشنواره اقوام در فرهنگسرای پیامبر اعظم (ص) این شهر خبر داد و گفت : این جشنواره به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با آداب‌ و رسوم جوامع مختلف ایران ، معرفی قومیت ها و نیز توانمندسازی جوامع محلی در آستانه سال نو با اجرای گروه های متنوع اقوام کشور برگزار میشود.

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری حسن آباد محورهای اصلی این جشنواره را عرضه محصولات ، صنایع‌دستی و معرفی آداب‌ و رسوم محلی عنوان کرد و افزود : این جشنواره با همکاری ویژه اداره آموزش و پرورش فشافویه و برای اولین بار با استفاده از ظرفیت های اولیای دانش آموزان مدارس برپا خواهد شد .

قمی ضمن قدردانی از همراهی مجدانه ریاست اداره آموزش پرورش فشافویه ، برپایی این جشنواره را نتیجه همکاری با بیش از ۳۰ مدرسه و مرکز آموزشی منطقه عنوان کرد و ادامه داد : مدیریت شهری حسن آباد از ۱۶ لغایت ۲۰ اسفند ماه از ساعت ۹ الی ۲۱ در محوطه باز فرهنگسرای پیامبراعظم (ص) میزبان بازدیدکنندگان گرامی و علاقه مندان این رویداد فرهنگی خواهد بود .

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد یکی از پنج بخش تابعه شهرستان ری میباشد که با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.
م.قنبری