1.  بخشدار فشافویه شهرستان ری برگزاری انتخابات پرشور در چارچوب ” امنیت ، سلامت ، رقابت و مشارکت” را اولویت اساسی در فشافویه اعلام کرد.

 

به گزارش روزگار پرس ‘ هادی حسین خانی بخشدار فشافویه با اشاره به تلاش همگانی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد با انتخاب اصلح و آگاهانه ، ایران اسلامی بیش از پیش در مسیر پیشرفت و توسعه قرار خواهد گرفت .

 

بخشدار فشافویه شهرستان ری همچنین افزود : در ستاد انتخابات بخش فشافویه و کمیته های مربوطه تعداد ۵۸ نفر عضو هستند که با بهره گیری از ظرفیت ها و تجارب انتخاباتی ، امور مربوط به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند را پیگیری میکنند.

 

رئیس هیات اجرایی انتخابات بخش فشافویه تعداد شعبات اخذ رای را در این بخش ۳۲ شعبه اعلام کرد که شامل ۲۰ شعبه شهری ، ۵ شعبه روستایی ، ۲ شعبه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و ۵ شعبه سیار میباشد و

 

 

وی همچنین تعداد عوامل اجرایی انتخابات فشافویه را ۳۲۰ نفر شامل نمایندگان فرماندار ، روسای شعب ، نایب رئیس ، منشی و کاربران رایانه عنوان کرد که در روند اجرایی انتخابات ، آموزش های لازم به نمایندگان فرماندار ، اعضای شعب و کاربران ارائه شده تا فرایند انتخابات به نحو مطلوبی اجرا شود.

 

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد یکی از پنج بخش تابعه شهرستان ری میباشد که با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.