استاندار فارس،گفت: جایگاهی که این استان در گردشگری زیارتی، طبیعی ،تاریخی ، سلامت و بخش کشاورزی ،باغداری و معادن دارد ،امروز با فرش قرمز مدیریت استان فرصت های بسیار زیادی را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است.
به گزارش خبرنگار روزگار از فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در در نخستین همایش سرمایه گذاری منطقه‌ای و شهرستانی شمال فارس که در شهرستان آباده برگزار شد ،افزود:با توجه به اهمیت بحث سرمایه گذاری، این همایش را بهانه قرار دادیم تا در بین شما سرمایه گذاران حاضر شوم و این امیدواری را به شما بدهم که، آماده حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری برای توسعه کار و ایجاد اشتغال هستم.
ایمانیه ،اظهار داشت: در کنار اینها و از همه مهمتر، سرمایه انسانی این استان؛ مردم با اصالت، سخت کوش و با همت آن است که هر جای دنیا پا گذاشته اند توانسته اند تحول، تغییر و پیشرفت ایجاد کنند و حیف است چنین استانی خودش و مردمانش از این همه پتانسیل و ظرفیتی که در خود دارد محروم باشد و بهره نبرد.
دکتر ایمانیه اظهار کرد: ممکن است برخی سرمایه گذاران در روند سرمایه گذاری آنقدر با مانع برخورد کرده باشند که خاطره خوشی از آن در ذهن نداشته و از انجام سرمایه‌گذاری منصرف شده باشند.
وی گفت: البته همچنان ممکن است در مسیر سرمایه گذاری برخی موانع و بروکراسی های اداری وجود داشته باشد که برای این منظور روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته به شکل حضوری شخصا در قرارگاه سرمایه گذاری پذیرای سرمایه گذاران استان هستم و مسائل و مشکلات آنها را در استان و همچنین در سطح ملی دنبال می کنم.
استاندار فارس، با اشاره به پیگیری طرح سریع السیر شدن قطار شیراز – اصفهان افزود: اگر کسی قصد سرمایه گذاری در این زمینه داشته باشد از سوی دولت مورد حمایت واقع می‌شود.