کمتر کسی فکر می کرد که عملیات طوفان الاقصی باعث بیداری تمام آزادی خواهان در دنیا شود و ذات پلید رژیم کودک کُش صهیونسیتی را عیان کند ولی به برکت آن کار بزرگ رزمندگان این اتفاق افتاد.

امروز در بسیاری از نقاط دنیا فریاد حمایت از فلسطین سر داده می شود که تا قبل از این عملیات جزو حامیان رژیم صهیونسیتی بود.

عملیات طوفان الاقصی یک خوی وحشی این رژیم پلید را آشکار کرد و آن کشتن خبرنگاران و اهالی رسانه در این قضیه بود

بارها و بارها با اینکه خبرنگاران لباس مخصوص خبری را می پوشیدند ولی از تبرهای مستقیم و عامدانه ماموران سگ صفت صهیونیستی در امان نبودند و بسیاری از خبرنگاران در این حملات به شهادت رسیدند.

اما این خون مظلومیت مردم غزه بود که به کمک خبرنگاران عدالت طلب به سرتاسر جهان مخابره شد و وجدان های پاک بشری را بیدار کرد ، مساله ای که تاکنون سابقه نداشته بود.

رضوان و درود خدای متعال بر این قلم های سرخ که خون خود را در راه بیداری ملت های جهان صرف کرد و چنین مبارک است شهادتی که باعث احیا قلوب شود و این همان ثمره زحمات خبرنگاران فعال در عرصه اطلاع رسانی مظلومیت غزه است.

به خاطر همین است که رژیم منحوس و کودک کُش بارها عامدانه خبرنگاران هدف گرفته است که به خیال جلوی انتشار اخبار این نسل کشی را بگیرد ولی زهی خیال باطل..

حجت احسان بخش