رئیس هیات مدیره صندوق قرض‌الحسنه کارکنان اداره‌کل دامپزشکی استان ایلام گفت: بیش از سی و یک میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد در هشت ماهه اول سال ۱۴۰۲ به کارکنان اداره کل دامپزشکی استان ایلام پرداخت شده است.

به گزارش روزگار به نقل از روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام ،رئیس هیات مدیره صندوق قرض‌الحسنه کارکنان اداره‌کل دامپزشکی استان ایلام با اعلام این خبر گفت :بر اساس مصوبات هیات مدیره صندوق قرض‌الحسنه در هشت ماهه اول سال جاری با تصویب ۶۳فقره وام به مبلغ ۳۱میلیارد ۶۳۵میلیون ۶۰۰هزار ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد صفر درصد به اعضا محترم صندوق قرض‌الحسنه کارکنان اداره‌کل دامپزشکی استان ایلام پرداخت شد .

جعفر رشیدی افزود ۲.۵برابر پس انداز اعضا و تا سقف ۱میلیارد ریال وام با کارمزد صفر درصد و با باز پرداخت ۲۵ماهه به متقاضیان پرداخت گردید .

وی افزود صندوق قرض‌الحسنه کارکنان اداره‌کل دامپزشکی استان ۲۴۲نفر عضو شامل : بازنشستگان و مستمری بگیران تابع صندوق بازنشستگی کشوری،کارکنان رسمی و قراردادی دارد و هر ماه پس از بررسی درخواست متقاضیان و بر اساس تاریخ تسویه وام قبلی ،وام مصوب و به حساب آنها واریز می شود .

مدیر عامل و ریس هیأت مدیره صندوق قرض‌الحسنه یاد آور شد با تعامل و همکاری فی مابین اعضا روند رو به رشد صندوق باعث شده است این صندوق بتواند بخشی از نیازهای مالی کارکنان خودم و زحمتکش دامپزشکی را تامین نماید .

رشیدی ادامه داد به پس انداز اعضا محترم صندوق سودی تعلق نگرفته و به همین دلیل به وام پرداختی نیز بهره ای تعلق نمی گیرد ، همچنین متقاضیان درخواست خود را بصورت تلفنی اعلام می دارند .

وی در پایان از تأخیر در پرداخت کسورات وام و پس انداز بازنشستگان و مستمری بگیران از طرف صندوق بازنشستگی کشوری در ماه‌های اخیر انتقاد نمود و گفت تأخیر در پرداخت ها باعث شده است ارایه تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری بگیران با مشکلاتی مواجه گردد