2024/04/26 | ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ | 23:00
اخبار ویژه
تبلیغات

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل:

بازسازی بخش مهمی از شهرستان خوی توسط ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل

بازسازی بخش مهمی از شهرستان خوی توسط ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بازسازی بخش مهمی از شهرستان خوی به ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل سپرده شده است روزگار پرس / حجت الاسلام  سید سعید میراحدی در گفت و گو با پایگاه خبری  تایماز نیوز اظهار داشت: حساب ۱۰۰ امام (ره) ساختار شفاف […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: بازسازی بخش مهمی از شهرستان خوی به ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل سپرده شده است

روزگار پرس / حجت الاسلام  سید سعید میراحدی در گفت و گو با پایگاه خبری  تایماز نیوز اظهار داشت: حساب ۱۰۰ امام (ره) ساختار شفاف و شیشه ای دارد و دارای یک مسیر یک طرفه خدمت است که جای هیچ گونه تبانی و سوء استفاده ای ندارد و در واقع شفاف ترین مسیر خدمت رسانی به مسکن محرومین است.

وی افزود: نگاه راهبردی نظام انقلاب اسلامی به مسکن محرومین باعث شد که این اتفاق بزرگ شکل بگیرد تا در دورافتاده ترین نقاط کشور هم با حمایت حساب امام ۱۰۰ (ره) بحث ساخت و مقاوم سازی مسکن محرومین رقم بخورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: فلسفه وجودی حساب ۱۰۰ امام (ره) حمایت از محرومین واقعی جامعه در راستای داشتن یک سرپناه مقاوم و در شان است و در پسوند هر مجموعه ای انقلاب اسلامی بیاید منفعت مادی از آن سلب می شود و هدف از تشکیل حساب ۱۰۰ امام (ره) نیز حرکت در مسیر توجه ویژه انقلاب به مسکن محرومین و مستضعفین است.

حجت الاسلام میراحدی با اشاره به اینکه در ساخت هر پروژه ای اگر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیشقدم شده است هم هزینه مالی آن کاهش یافته و هم کار ساخت با کیفیت مطلوبی تحویل داده شده است و هر ساختمان که بخواهند بگویند که درست و اصولی ساخته شده است می گویند بنیاد ساخت است و در واقع کار ساخت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بین متخصصان ساخت و ساز، یک برند معتبر است.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولتی به حساب ۱۰۰ امام (ره) از قدرت مانور و توانایی ما کاسته است گفت: اصل این حساب بر پایه کمک های خداپسندانه مردم غیور است و معادل کمک مردمی و موجودی حساب ۱۰۰ دفتر مرکزی هم به ما کمک می کند و انتظار کمک بیشتری از مردم داریم تا با آورده بیشتر بتوانیم برای محرومین جامعه خود سرپناهی مناسب تهیه کنیم.

حجت الاسلام میراحدی تاکید کرد: با اینکه وضعیت حساب ۱۰۰ امام (ره) نسب به سال های گذشته بهتر شده است و کمک به گسترش فرهنگ حمایت از آن جزء اولویت های اصلی تمامی اعضای خانواده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل است اما با توجه به سطح پایین حمایت های مردمی پرونده های اولویت دار را دوباره اولویت بندی می کنیم و باقیمانده را در نوبت کمک بعدی قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید با فرهنگ سازی حس مشارکت در کمک به حساب ۱۰۰ امام (ره) را ارتقا دهیم افزود: از مرداد ماه سال گذشته که در کسوت خدمتگزاری این مجموعه هستم از ظرفیت والای ائمه محترم جمعه و تریبون نمازهای جمعه جهت تبیین و شناساندن حساب ۱۰۰ امام (ره) استفاده کرده ام و توانسته ام در اکثر تریبون های نماز جمعه و یا در خدمت ائمه محترم جمعه سراسر استان جلسه تبیینی و طرح مسئله داشته باشم.

حجت الاسلام میر احدی ادامه داد: چاپ بروشور و استفاده از ظرفیت های صدا و سیما در دهه حساب ۱۰۰ که از ۲۰ تا ۳۰ فروردین ماه است نیز از جمله کارهای انجام شده در این راستاست و نگاه ویژه ای به ظرفیت رسانه ها نیز در تبیین این امپر مهم داریم تا حساب ۱۰۰ امام (ره) را به روزهای اعتلای فرهنگی و تبیینی برسانیم.

وی عنوان کرد: با دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حساب ۱۰۰ امام (ره) جزء اولین رویدادهای مثبت انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب نیز به این امر مهم عنایت ویژه دارند و امیدواریم مردم همیشه در صحنه استان و کشورمان نیز بیش از گذشته در کمک به ساخت مسکن محرومین همت داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: کارمندان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم جزء اولین حامیان مرمی حساب ۱۰۰ امام (ره) هستند که خودخواسته ، به دلخواه و به صورت مستمر و ماهیانه به این حساب کمک می کنند.

وی افزود: طی جلسه و رای زنی که با مجموعه استانداری و معاون محترم استاندار داشتیم سعی داریم این حمایت را در بین کلیه کارمندان استان اجرایی کنیم که اگر این امر محقق شود انقلاب بزرگی در جهت جذب کمک های مردمی به حساب ۱۰۰ امام (ره) اتفاق می افتد.

حجت الاسلام میر احدی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تجربه حضور در چند دوره بازسازی بعد از وقوقع زلزله در شهرستان بم استان کرمان و استان های کرمانشاه ، لرستان و آذربایجان شرقی را دارد،

وی تصریح کرد: اکنون بازسازی بخش مهمی از شهرستان خوی به ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل سپرده شده است و در این روزهای سرد با شرایط سخت مدیرکل محترم این بنیاد به همراه تیم های تخصصی بازسازی با پشتیبانی بانک ماشین آلات در حال خدمت رسانی به عزیزان زلزله زده خوی هستند.

وی تاکید کرد: خیرین مسکن ساز به عنوان بازوی غیردولتی حساب ۱۰۰ امام (ره) هستند و در استان اردبیل هم از ظرفیت این خیرین استفاده می کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خاطرنشان کرد: به برکت حساب ۱۰۰ امام (ره) در استان اردبیل تاکنون پروژه ۶۰ واحدی وحدت، ۸۵ واحد از محل پروژه ۳۰۰ واحدی سینا، پروژه ۷۲ واحدی نیر، پروژه ۶۰ واحدی شهرک گلستان و پروژه ۵۷ واحدی اصلاندوز تحویل عزیزان محروم از مسن شده است.

حجت الاسلام میراحدی با قدردانی از عظمت غیرت دینی و ارق ملی هم وطنان ادامه داد: مردم نوع دوست استان و کشورمان می توانند با واریز کمک های خود به شماره حساب ۰۱۱۰۰۱۱۰۰۱۰۰۵ و واگذاری زمین به بنیاد مسکن در قالبه هبه در ثواب تهیه مسکن برای اقشار محروم جامعه سهیم باشند.