رئیس کانون شورای اسلامی هماهنگی کار استان ایلام در حاشیه اولین کارگاه آموزشی کارکنان شرکت توزیع نیروی برق این استان در مصاحبه با خبرنگار کارون گفت: با توجه به اهمیت آگاهی بخشی کارگران در حوزه فعالیت خود نسبت به پیگیری مشکلات درآمدی و معیشتی این قشر زحمتکش تمام ادارات و ارگان هایی که دارای شورای هماهنگی کار هستند موظف به برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی می باشند.
یاسان الفتی افزود: متاسفانه در استان ایلام مسئولین اجرایی توجه زیادی به قشر شریف کارگر نداشته واگر هم صحبتی دارند فقط بخاطر مصاحبه وانعکاس خبری می باشد ،به همین خاطر مشکلات کارگری زیادی در سطح استان وجود دارد.
الفتی ادامه داد: رفع مشکلات در حوزه کارگری به یک همت بلند وانقلابی نیازمند بوده و مسئولین باید به اصل مهم حمایت از کارگران توجه ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به مشکلات کارگران شرکت پویا نخ، کارگران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اشاره کرد و گفت: پیگیری حق و حقوق قشر کارگر در هر نهاد یا ارگان وظیفه ماست .
الفتی در پایان تصریح کرد:امیدوارم باتشکیل چنین جلساتی در خصوص قوانین و مقررات که حق هر کارگر زحمتکشی است بتوانیم گوشه ای از مشکلات معیشتی این عزیزان را حل و فصل نماییم.