بهمن ماه ۱۳۹۸ آندره آ استراماچونی که پیشتر همسر و فرزندانش را به ایتالیا فرستاده بود، همراه دستیارانش به طور ناگهانی از ایران خارج شد.

پاسپورت استراماچونی در اختیار خودش بود و مشکلی بابت رفتن به فرودگاه نداشت. او قراردادی سفت و سخت، با همکاری تیمی از وکلای حرفه ای ایتالیایی با باشگاه استقلال منعقد کرده بود.

بنابراین او می دانست چه می کند و چه نقشه ای در سر دارد اما ابتدا باید از نظر جنبه انسانی و احساسی، همه چیز را نزد هواداران استقلال تلطیف می کرد.

لحظات پراسترس استراماچونی در زمان ترک ایران/وظیفه مهم سرمربی ایتالیایی به همسرش

استراماچونی اما اهل فضای مجازی نبود؛ بنابراین او این وظیفه را به دالیا – همسرش – محول کرد. در استوری منتشر شده از سوی دالیا می خوانیم که استراماچونی همان جا تهدید کرده که وکلای ایتالیایی اش تا سنت آخر پول این مربی را از استقلال خواهند گرفت.

پس از ۴ سال معطلی این پرونده سنگین در فیفا، استراماچونی طبق وعده ای که در استوری دالیا داده بود عمل کرد و بابت چند هفته حضور در تهران و مربیگری در استقلال، بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان به جیب زد.

لحظات پراسترس استراماچونی در زمان ترک ایران/وظیفه مهم سرمربی ایتالیایی به همسرش

لحظه های پر استرسی که سرمربی استقلال تصمیم گرفت از ایران برود/ مردی که به همسر ایتالیایی اش یک وظیفه مهم در اینستاگرام سپرد!

۲۵۸ ۲۵۸