ریحانه اسکندری: محمدرضا حضرت پور، لیبروی تیم ملی والیبال مردان ایران این فصل از لیگ برتر را در تیم پیکان تهران می گذراند.در آخرین رده بندی پیکان تهران با ۵۱ امتیاز، ۱۶ برد و ۱۰ شکست از ۲۶ بازی در رده سوم یعنی پایین تر از دو تیم لبنیات هزار آمل و شهداب یزد قرار دارد.

حضرت پور در رقابت های ملی، جام جهانی و لیگ ملت ها از اصلی ترین گزینه های لیست مربیان بوده است و در چند سال اخیر به عنوان یک لیبروی مطمئن و خوش انرژی به مهره های اصلی تیم ملی تبدیل شده و باعث شده برای این پست در تیم ملی یک حاشیه امن ایجاد شود.

او که اهل ارومیه است مطابق علاقه مندی همه زنان و مردمان این شهر با والیبال زندگی کرده و تا رسیدن به تیم ملی مسیر سختی را پشت سر گذاشته است.

در گفتگویی با لیبرو تیم ملی در مورد شرایط لیگ برتر و تیم ملی در در رقابت های انتخابی المپیک پرسیدیم. در ادامه می توانید این گفتگو را مطالعه کنید.

ستاره تیم ملی: نه استقلال، نه پرسپولیس! فقط تراکتور

مثل همه ارومیه ای ها شما هم با والیبال بزرگ شدید؟ این مسیر تا امروز برای شما چگونه طی شد؟ چه شد که لیبرو شدید؟

بله من از ارومیه شروع کردم. بالاخره احساس می کنم وقتی در آن شهر به دنیا می آیی خود به خود به سمت والیبال می روی حتی اگر خودت هم نخواهی. این علاقه بین جوان و پیر هم تفاوتی نمی کند.

به رشته ورزشی دیگری علاقه‌مند نبودید یا تجربه دیگری در ورزش داشتید؟

از بچگی عشق به والیبال در خون من بود و درگیرش بودم و دنبال رشته دیگری نبودم.

فصل جدید لیگ برتر را چه طور دیدید؟

شرایط لیگ ما خیلی خوب بود، رفت و برگشت کمی اذیت کرد ولی خداراشکر تا این جا خوب بود. دور برگشت تمام شد و پلی آف آغاز شد امیدواریم شرایط خوبی داشته باشیم.

شرایط پیکان در حال حاضر چه طور است؟

برای پیکان تلاش می کنیم و امیدواریم هر آنچه صلاح تیم است اتفاق بی افتد.

با توجه به اینکه خود شما اهل ارومیه هستید، دلیل ضعفی که گریبان گیر تیم شهرداری ارومیه شده را چه می دانید؟ بعضی ها مستقیما ایراد را متوجه مسئولان باشگاه می دانند

حرف شما کاملا درست است، بی مسئولیتی در ارومیه باعث شده که والیبال ارومیه به این روز بیفتد. امیدوارم مسئولین یک فکری بکنند که سال بعد ارومیه حداقل در پلی آف حضور داشته باشد.

مسابقات انتخابی المپیک برای تیم ملی را چه طور می بینید و فکر می کنید تیم ملی برای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس مسیر دشواری دارد؟

شرایط انتخابی المپیک خیلی سخت است. کار بسیار سختی داریم ولی می دانم اگر بچه ها بخواهند هیچ تیمی جلو دار ما نیست. امیدواریم سهمیه را بگیریم و برای المپیک پاریس حاضر شویم و راهی مسابقات بشویم.

اصلا فوتبالی هستید؟

بله فوتبالی هستم.

طرفدار استقلال هستید با پرسپولیس؟

طرفدار تراکتور هستم. ختم کلام.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴