به گزارش خبرگزاری روزگار پرس، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش بی‌سابقه قیمت‌ها در این بازار در هفته اول دی ماه است.

بیشتر بخوانید:

تایید واردات ایرباس به ایران/ چند فروند هواپیمای فرانسوی به ناوگان هوایی اضافه شد؟

چرا نباید از گرانی سرسام‌آور خودرو تعجب کرد؟/ متهم اصلی افزایش قیمت‌ها لو رفت

به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۲۴۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده‌است و ۳۵ میلیون تومان گران شده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۲۳۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۵۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ نیز از ابتدای هفته تا امروز ۱۵ میلیون تومان گران شده‌است و درحال حاضر ۲۴۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۲۱۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده‌است.

در بین خودروهای پژو نیز این افزایش قیمت‌ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۳۹۵میلیون تومان در روز شنبه سوم دی ‌ماه امروز به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آن نیز در این مدت به ترتیب ۲۵ و ۳۵ میلیون تومان گران شده‌اند و ۴۲۰ و ۴۷۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ابتدای هفته تا امروز ۲۵ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۴۹۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

پژو ۲۰۰۸ نیز از ابتدای هفته تا امروز افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرد به طوری که مدل ۱۳۹۹ این خودرو از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۸ این خودرو نیز از ابتدای هفته تا امروز ۱۵۰ میلیون تومان گران شده‌است و یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبوده‌اند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۵۱۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۵۳۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۵۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و دنا توربو پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ نیز از ابتدای هفته تا امروز ۲۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۶۴۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کرده‌اند به طوری که تیبا ۲ مدل۱۴۰۰ از ۲۶۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۹۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ابتدای هفته تا امروز ۲۰ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان قمیت خورده‌است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت گران شدند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۶۵ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۸۰ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

جهش ۱۷۰ میلیون تومانی این خودرو در هفته اول دی ماه/ جدول قیمت‌ها

۲۲۳۲۲۷