تیم ملی هندبال مردان ایران در ادامه اردوی تدارکاتی قرار است با چهار تیم صربستانی دیدار کند.

به گزارش روزگار پرس، تیم ملی هندبال مردان ایران جهت آمادگی برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۴ مرداد تهران را به مقصد صربستان ترک کرد. شاگردان وویوویچ در شهر زلاتی‌بور صربستان و در ارتفاعات تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی را شروع کرده‌اند و قرار است در ادامه این اردوی تدارکاتی با حضور در شهر دیگر با چهار تیم باشگاهی رقابت کنند. 

این دیدارها از ۲۴ مرداد به مدت چهار روز و از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران انجام خواهد شد. پارتیزان (تیم دوم لیگ آراکاس)، متالوپلاستیکا (تیم سوم) دوبوچیکا (تیم پنجم) و پرولتر (تیم دهم) اسامی تیم‌هایی است که ملی‌پوشان قرار است در قالب یک تورنمنت چهارجانبه با آنها دیدار کنند. 

تیم ملی هندبال ایران بعد از پایان این اردو به تهران خواهد آمد و اردوی تیم ملی تا ۱۰ روز قبل از بازی‌های آسیایی تعطیل خواهد بود تا ملی‌پوشان در تیم‌های باشگاهی برای لیگ آماده شوند. 

بازیکنان اواخر شهریور یک اردوی کوتاه در تهران خواهند داشت و ۲۸ شهریور عازم هانگژو محل برگزاری بازی‌های آسیایی خواهند شد. هندبالیست‌های ایران در هانگژو در تنها گروه چهار تیمی با عربستان، مغولستان و ژاپن همگروه هستند.

حمید صادقی‌شاه‌نشین مربی تیم ملی هندبال در مورد شرایط تیم ملی در اردوی تدارکاتی صربستان به روزگار پرس گفت: دور اول تمرینات در شهر زلاتی‌بور که یکی از شهرهایی است که در ارتفاعات قرار دارد در حال انجام است. این کمپ اردویی از لحاظ اسکان، تغذیه، سالن و امکانات خوب است. بازیکنان اردوی خوبی را پشت سر می‌گذارند و از لحاظ بدنی به شرایط نسبی رسیده‌اند. نیمه اول اردو بحث بدنسازی بود و بیشتر تمرینات آمادگی جسمانی داشتیم. در این شرایط بازیکنان فشار تمرینی زیادی را متحمل شدند. اکنون وضعیت بدنی آنها نسبت به قبل بهتر شده است و قاعدتا روز به روز آماده‌تر خواهند شد.

مربی تیم ملی هندبال در ادامه گفت: با پایان تمرینات بدنسازی، ۲۳ مرداد شهر زلاتی‌بور را ترک می‌کنیم و به شهر دیگری می‌رویم. در آنجا ۴ بازی تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی داریم. در سه روز متوالی با چهار تیم خوب باشگاهی بازی می‌کنیم که مطمئنا این بازی‌ها تاثیر خوبی روی بازیکنان خواهد داشت و محک خواهند خورد. امیدوارم تمرینات و مسابقات تدارکاتی برای تیم مثمرثمر باشد. 

او در مورد تیم‌های حاضر در تورنمنت چهارجانبه گفت: تیم‌های باشگاهی خوبی هستند. این تیم‌ها در جام های اروپایی بازی کرده‌اند و جزو تیم‌های مطرح هستند. متالوپلاستیکا، دوباوا، پارتیزان، پرولتر اسامی تیم‌هایی است که با آنها دیدار خواهیم کرد. این بازی‌ها ۲۴، ۲۵، ۲۵ و ۲۷ مرداد در ساعت ۱۷:۰۰ به وقت صربستان انجام می‌شود.

انتهای پیام