عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از رفتار پوپولیستی برخی نمایندگان در سال برگزاری انتخابات گفت: بیانیه منسوب به نمایندگان مجلس را نخوانده و امضا نکرده‌ام و این رفتارها را در سال انتخابات درست نمی‌دانم.

به گزارش روزگار پرس به نقل از ایرنا ، علیرضا بسطامی درباره بیانیه منتسب به تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علیه عملکرد وزیر کشور گفت: این بیانیه را نخواندم و امضا هم نکردم؛ اینکه یک بیانیه‌ای صادر و به همه نمایندگان مجلس نسبت داده شود، درست نیست.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر وحدت و همدلی مجلس و دولت برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: رفتارهای پوپولیستی برخی از دوستان نماینده علیه وزیر کشور در سال انتخابات درست نیست.

این نماینده مجلس تاکید کرد: وزیر کشور یکی از وزرای جهادی و انقلابی دولت سیزدهم است که تاکنون عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته است؛ تقابل بین قوا در نظام جمهوری اسلامی به سود مردم و مسوولان نیست و برکت در وحدت بین قوا و نیروهای انقلاب است.

وی با تاکید برهم افزایی بین نیروهای انقلاب و مسوولان کشور در بخش‌های مختلف یادآور شد: تعامل بین مجلس، دولت و قوه قضاییه سبب پیشبرد اهداف نظام و کمک به حل مشکلات کشور خواهد شد و چنین رویکردهایی از طرفی برخی از دوستان نماینده کمکی به رفع دغدغه‌های مردم نخواهد کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس، احمدی وحیدی را از نیروهای مخلص و کاربلد دولت برشمرد و گفت: وزیر کشور در مدت حضور در این وزراتخانه، شایستگی‌های خود را به اثبات رسانده و اینکه برخی از دوستان با رفتارهای پوپولیستی در سال انتخابات به دنبال ارتقاء جایگاه خود باشند، درست نیست.

بسطامی با تاکید بر مخالفت خود با عزل معاون سیاسی وزیر کشور یا استیضاح وحیدی، گفت: هرچند در برخی موارد اشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با تعامل سازنده این مشکلات رفع شود ولی بهتر است کارگزاران نظام اسلامی مبتنی بر اخلاق اسلامی حرکت کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: اینکه مجلس و دولت علیه یکدیگر گفت و گو کنند یا از فضای رسانه در جهت تخریب هم بهره برداری کنند، کمکی به رفع مشکلات مردم نخواهد کرد و امیدواریم مجلس و دولت که نام انقلابی را طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب همراه خود دارند، بر حاشیه سازی‌ها غلبه کنند.

بسطامی ابراز امیدواری کرد که همه مسوولان مروج خدمت بی منت به مردم باشند و همه امکانات را برای رفع مشکلات مردم بسیج کنند.

پایگاه خبری مجلس شورای اسلامی عصر سه شنبه – سوم خرداد – بیانیه‌ای را به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» منتشر و در آن از عملکرد وزیر کشور انتقاد کرد و پس از ساعاتی آن را از خروجی خود حذف کرد.

بیانیه مذکور در حالی به نام «جمعی از نمایندگان مجلس» صادر شده بود که نمایندگان از جزئیات و متن آن بی اطلاع بودند.