مشهد پایگاه خبری روزگار-جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی دومین جشنواره استانی جایزه فیروزه کالاها و محصولات فرهنگی خراسان رضوی باحضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس گروه  امور فرهنگی اداره کل ، همچنین روسا و کارشناسان  ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  بمنظور برنامه ریزی و هماهنگی در هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره جایزه فیروزه بصورت ویبنار برگزار شد.

در این جلسه معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره محصولات و کالاهای فرهنگی فیروزه فرصتی برای معرفی و حمایت از فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی است،افزود:کمک به گسترش و فرهنگ‌سازی در استفاده از محصولات فرهنگی  استان  وتوجه به کسب و کارهای کوچک از جمله اهداف  مهم و اصلی جشنواره است و بر همین اساس موضوع جشنواره در سال جاری در استان خراسان رضوی،محصولات و کالاهای فرهنگی شامل هدایای فرهنگی درنظرگرفته شده است.

افشین تحفه گر ادامه داد :با توجه به گسترش روز افزون از فضای مجازی ، بسیار مهم است که ما از این ظرفیت جهانی استفاده کنیم تا بتوانیم در رقابت‌های تبلیغاتی موجود در جهان، درمعرفی ،  فروش و عرضه فرهنگ  جامعه  ؛ موفق ظاهر شویم و با معرفی افراد متخصص و فعال از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی حمایت کنیم.

وی ضمن دعوت از تمامی هنرمندان و تولیدکنندگان اثار فرهنگی جهت شرکت در این جشنواره،مهلت ثبت نام را ۳۰ دی ماه اعلام کرد.

در ادامه جلسه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص برنامه ریزی و نحوه افزایش مشارکت در جشنواره پرداختند.

شایان ذکر است دومین دوره جشنواره محصولات وکالاهای فرهنگی فیروزه در استان خراسان رضوی ،همزمان با هفتمین جشنواره ملی جایزه فیروزه برگزار می شود. علاقمندان می توانند جهت ثبت اثار و شرکت در جشنواره به ادرس www.jayezehfiroozeh.farhang..gov.ir مراجعه نمایند.