مشهد پایگاه خبری روزگار-رئیس بسیج مهندسان صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: بیشترین مشکلات واحد‌های تولیدی خراسان رضوی در حوزه سرمایه در گردش و مطالبات بانکی است.
احسان خانه‌آباد ضمن اشاره به مشکلات بسیار واحدهای صنعتی و معدنی خراسان رضوی، اظهار کرد: مشکلات بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی صنعتی و معدنی خراسان رضوی امروز در ۲۲ کارگاه تخصصی در بسیج مهندسان صنعت و معدن بررسی شد.
وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله فعال هستند، خاطرنشان کرد: کارگاه‌ها در حوزه‌های محیط زیست، صنعت و معدن، بانک‌ها، مالیات و دارایی و تامین اجتماعی در حال کار هستند.
رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۵۰ واحد تولیدی و معدنی انتخاب شده برخاسته از میان ۹۰۰ واحدی بودند که مشکلاتشان در یک سال اخیر شناسایی شده بود.
خانه‌آباد با ذکر این نکته که برای حل مشکلات این واحدها، ۱۴۰۰ سند رفع موانع تنظیم شده است، تاکید کرد: بیشترین مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، سرمایه در گردش و مطالبات بانکی است.
وی بیان کرد: با تلاش‌های انجام ‌شده ۴ هزار شغل در سطح استان تثبیت و از بیکار شدن شاغلان آن جلوگیری شده است.
رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن خراسان رضوی افزود: از مسئولان می‌خواهیم که تمام تلاش خودشان را در جهت رفع تمامی گروه‌های زحمتکش جامعه از جمله اعضای سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن خراسان رضوی داشته باشند تا بتوانند بهترین نوع خدمت را در حوزه تخصصی خود به مردم ارائه دهند.