به گزارش خبرنگار روزنامه روزگار در قم، احمد امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، عنوان داشت: متاسفانه در دولت قبل، مذاکرات با روند خوبی پیش نرفت و هدفشان رسیدن به توافق به قیمتی بود که باعث شد منافع ملت حفظ نشود.

نماینده قم ادامه داد: تیم مذاکرات جدید بر خلاف دروغ ها و جنجال هایی که در فضای مجازی مطرح میکنند، دقیق و کار بلد هستند و تیم بیشتر اقتصادی بسته شده است و افراد خبره ای از وزارت اقتصاد و صمت در تیم مذاکرات ما هستند.

امیرآبادی با اشاره به اینکه ما در مذاکرات دنبال توافق هستیم به‌شرطی که حقوق و منافع ملت ایران حفظ شود، تاکید کرد: تا امروز علی رغم کارشکنی هایی که از طرف آمریکا و اروپا صورت گرفت، فضای مذاکرات به نفع ما است.

نماینده قم با اشاره سفر قریب الوقوع رییس جمهور به قم، اظهار داشت: طبق پیش بینی ها سفر رییس جمهور به قم دو روزه خواهد بود که یک روز مربوط به پیگیری مسائل استان و رسیدگی به مشکلات مردم است و روز دیگر مربوط به دیدار ها با علما و مراجع و حوزه های علمیه است.

وی افزود: در این سفر ان شاء الله قرار است مصوبات خوب و مهمی به تصویب برسد و بسیاری از مسائل کلان قم از‌ جمله منوریل، فرودگاه و زمین های صد هکتاری در پردیسان قرار است تعیین تکلیف گردد.