گردهمایی یکروزه مدیران آموزش و پرورش استان در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با حضور سید محسن طاهری منتخب مردم استان گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوای گلستان، سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش و اعضای شورای معاونین استان در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان گرگان برگزار شد.  

 نظری مدیر کل آموزش و پرورش در این نشست اظهار داشت: به جهت اهمیت موضوع سازماندهی نیروی انسانی، لازم است تمامی رؤسا با تشکیل اتاق وضعیت نیروی انسانی، ضمن تشکیل جلسات منظم و مستمر هفتگی نسبت به ارسال گزارش به اداره کل اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: برگزاری امتحانات بویژه آزمون های نهایی آموزش و پرورش  بسیار حائز اهمیت بوده و تمامی ارکان آموزش و پرورش بایستی نسبت به برگزاری شایسته آن همکاری نمایند و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز این مراکز و حوزه ها در سریع ترین زمان ممکن تهیه گردد.

وی اظهار داشت : موضوع مولدسازی املاک، برنامه راهبردی آموزش و پرورش برای استفاده بهینه از منابع مورد توجه قرار گیرد.

نظری یادآور شد: برای استفاده از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش لازم است نواحی و مناطق در برگزاری جلسات این شورا جدیت لازم را داشته باشند.

آیت الله طاهری منتخب مردم استان گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اولین گردهمایی مدیران آموزش و پرورش مناطق چهارده گانه استان، ضمن تبریک سال جدید و عید سعید فطر و همچنین تجلیل از اقدام شجاعانه نظام در مقابله با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جایگاه مهم آموزش و پرورش به دلیل کمیت و کیفیت فعالیتهای آن از جایگاه پراهمیتی برخوردار است

وی اشاره به نقش خانواده در نهاد آموزش و پرورش گفت: خانواده ها نقش بسیار مهمی درتربیت اسلامی دانش آموزان دارند و هدف از این مهم تربیت دانش آموز تراز انقلاب است

آیت الله طاهری افزود: در طی مسیر تربیت، افق اصلی فقط و فقط متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، نسلی که آموزش‌وپرورش موظف به تربیت آن است و به عبارتی نسل مفید کشورمان به‌حساب می‌آیند، در این مسیر باید تربیت شوند

منتخب مردم استان گلستان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان سعادت بخش بشریت است

 وی یاد آور شد: آموزش و پرورش یک نهاد  ارزشی است و همیشه رویکرد ارزشی در این نهاد حاکم بوده و هست و مردم انتظار بیشتری از آموزش و پرورش دارند.

گفتنی است در این جلسه تمامی معاونین اداره کل، مدیران مناطق و رؤسای اداره کل، مسائل و موضوعات مختلف آموزش و پرورش را مورد طرح و بررسی قرار دادند.