به مناسبت نزدیک شدن به ایام هفته کار و کارگر به جهت هماهنگی انجمن صنفی کارگران ساختمانی با برنامه های اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان به مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر نماینده کارگران ساختمانی با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان دیدار کردند.
خواجه مظفری هدف این جلسه را تدوین برنامه های مناسب در این هفته و دخیل نمودن بیش از پیش کارگران علی الخصوص کارگران ساختمانی در تدوین، پیگیری، و اجرای برنامه ها در این هفته برشمرد.
خواجه مظفری کارگران را از مظلوم ترین و در عین حال مقتدرترین قشر در جامعه برشمرد و گفت ت اگر کارگران در تمامی صحنه های انقلاب حضور نداشتند قطعا نتیجه امروز حاصل نمی شد.
نماینده کارگران حاضر در این جلسه به دغدغه های کارگران ساختمانی اشاراتی داشتند و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان را همواره پشتیبان قشر کارگر دانستندحسینعلی خواجه مظفری اعلام کرد: در تنش ها و پیچ های نظام قشر کارگر نشان داد همیشه از این امتحانات سر بلند بیرون آمده اند.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در دیدار با نماینده جامعه کارگران ساختمانی گفت: این که ما در پشت میز دولتی نشسته باشیم و از مشکلات کارگران بی اطلاع باشیم عین ظلم بر این قشر زحمتکش و کم توقع است.
ایشان افزود امروز نوبت نظام و دولتمردان است که دین خود را به این قشر زحمتکش ادا نماید.
خواجه مظفری گفت این که رهبر کبیر انقلاب (ره) فرموده بودند که تمام عالم کارگرند و خود خداوند هم کارگر است نشان می دهد همیشه در نظام انقلاب اسلامی کارگران جایگاه مقدس و والایی داشته اند.
خواجه مظفری افزود اینکه نظام در حمایت از قشر آسیب پذیر طرح های را اجرا می کند که یکی از همین طرح ها طرح کالابرگ بوده و نیت از اجرای آن نیز تامین معاش خانوار ها بوده دلیل بر تلاش نظام برای جبران پای انقلاب بودن این قشر ها هستند.